וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ירקו על ערבייה וקראו לה לעזוב את השכונה

קובי דוד

10.3.2013 / 9:12

שלושה נערים כבני 14 נעצרו אתמול והודו בחקירתם כי ירקו לעבר ערבייה כבת 60 בנצרת עילית. הם התנצלו על ביצוע המעשה ושוחררו בתנאים מגבילים

שלושה נערים כבני 14 נעצרו בסוף השבוע בחשד שירקו לעבר ערבייה כבת 60 בנצרת עילית. האירוע קרה ביום שישי בערב סמוך למקווה המקומי ברחוב החצב. הנערים פנו אל האישה וקראו לה לעזוב את השכונה. לפי החשד, אחד מהם ירק לעברה, והאישה השיבה בקללות. לאחר שהאישה הגישה תלונה במשטרה, נפתחה חקירה בתחנת נצרת עילית במטרה לאתר את הנערים.

בתום החקירה אותרו אתמול החשודים בשעות המאוחרות של הערב ונעצרו. הם נחקרו, הודו והתנצלו על המעשה. הם שוחררו בתנאים מגבילים והתחייבו שהם יתלוו לנציג המשטרה השכונתי ויופיעו בפני תלמידים כדי לספר על חומרת המעשה. האישה זומנה לתחנה והודתה למשטרה על החקירה המהירה.

מדובר במקרה האחרון בשבועות האחרונים של תקיפת תושבים ערבים, לפי החשד על רקע גזעני. הלילה הסגירו את עצמם שני נערים חרדים בני 17 למשטרת מוריה בחשד שהיו מעורבים בתקיפת שתי המורות, ערבייה ויהודיה, בירושלים בשבוע שעבר. הם יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים. בשבוע שעבר נעצר חשוד נוסף בתקיפת המורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully