וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"עבריין" שנמלט עם סמים ברכב: לוחם חי"ר

9.3.2013 / 15:32

על פי החשד, הלוחם נמלט ברכבו מבלשים סמויים שניהלו אחריו מרדף בהרצליה פיתוח, תוך שהוא חוצה צמתים באור אדום. לדברי השוטרים, הצעיר נהג תחת השפעת סמים וסיכן עוברי אורח

לוחם בחטיבת חי"ר נעצר אמש (שישי) בהרצליה פיתוח בתום מרדף משטרתי, לאחר שעל פי החשד ניסה להימלט ברכבו תוך שהוא חוצה צמתים באור אדום. מחקירת האירוע עולה כי שוטרים סמויים שנכחו במקום הבחינו בכלי רכב שנראה להם חשוד וסימנו לנהג לעצור, אולם הוא המשיך בנסיעה כשלצדו נוסע נוסף. בתגובה פתחו השוטרים במרדף אחר כלי הרכב ואף הפעילו סירנה ואורות מהבהבים. ואולם, החשוד המשיך בנהיגה פרועה תוך שהוא חוצה מספר צמתים.

כוחות משטרה הוקפצו אל האזור כדי לסייע לבלשים והוקמו מחסומים כדי למנוע את המשך נסיעתו. כעבור דקות של מרדף פרוע נעצר הנהג במחסום משטרתי. בשלב זה זינקו הבלשים לעבר הנהג, הוציאו אותו בכוח מהרכב תוך שהם נוקטים אלימות ופוצעים אותו. הלוחם וחברו נאזקו והועברו בהמשך לתחנת המשטרה בגלילות.

עוד עולה כי בחיפוש שנעשה בתוך כלי הרכב נמצא סם מסוג מריחואנה. הבלשים תשאלו את החייל, וגילו לתדהמתם כי מדובר בלוחם מחטיבת חי"ר שיצא לחופשה ונהג ברכב של הוריו. לטענתם, לא רק שהנהג הסתיר סמים ברכבו, אלא אף היה מצוי תחת השפעת מסמים, ולכן נמלט תוך כדי נהיגה פרועה וסיכון אזרחים באזור בילויים הומה אדם. לדברי השוטרים, בדרך נס לא נפגעו כלי רכב והולכי רגל שחצו באותן דקות את הצומת.

"עצר לאחר שהגיע למחסום משטרתי"

יצוין כי הסמים נבדקו ומדובר בגרמים בודדים בכמות המוגדרת לשימוש עצמי. לאחר מספר שעות הועבר הלוחם לידי המשטרה הצבאית החוקרת. בחקירתו טען כי זיהה כי מדובר בשוטרים. עוד טען החשוד כי לא הבחין בעת נסיעתו בסירנה ובאורות המהבהבים. בתום החקירה הועבר הלוחם לכלא 4.

סנגורו של הלוחם החשוד, עו"ד שי רודה, מסר בתגובה למעצר ולחשד המיוחס לו: "מרשי מכחיש שהבחין כי המשטרה רדפה אחריו. השוטרים הסמויים לא היו עם אף פרט מזהה. לאחר שהגיע למחסום משטרתי הוא עצר. גם במהלך הנסיעה לא הבחין בסירנה או בצ'קלקות שטוענים הבלשים כי הפעילו על מנת לסמן לו לעצור". עו"ד רודה הוסיף כי הלוחם שוקל להגיש תלונה למח"ש בשל התקיפה שעבר לכאורה, מאחר שלטענתו הוא סובל מחבלות בחלקים רבים בגופו. החשוד יובא מחר להארכת מעצר בבית הדין הצבאי ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully