וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים תקפו מאבטח בבית ספר בנתניה וגנבו נשקו

שלומי גבאי

7.3.2013 / 7:55

שני החשודים נמלטו לאחר שחטפו את אקדחו של מאבטח בבית הספר לאה גולדברג בעיר. המשטרה פתחה בסריקות. אם לתלמיד בבית הספר: "מפחיד לחשוב שמישהו מסתובב עם נשק באזור"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

מאבטח בן 72 בבית ספר לאה גולדברג בקריית השרון בנתניה הותקף הבוקר (חמישי) על ידי שני חשודים שחטפו את אקדחו ונמלטו. כוחות גדולים של משטרה בפיקודו של מפקד המרחב, ניצב משנה אילן מור, ומפקד משטרת נתניה, ניצב משנה אלון אריה, הגיעו לזירת האירוע.

נשק נחטף ממאבטח בבית הספר לאה גולדברג בנתניה, מרץ 2013. שלומי גבאי
בית הספר בנתניה, הבוקר/שלומי גבאי

"אנו בודקים כעת את נסיבות האירוע ומבצעים סריקות אחר החשודים, יום הלימודים בבית הספר מתקיים כסדרו", אמר ניצב משנה אריה. המאבטח מסר את עדותו למשטרה. כאמור, במרחב השרון הוצבו מספר מחסומים כדי לאתר את החשודים. בעקבות כך בכביש 57 המוביל עיר נוצרו עומסי תנועה לשני הכיוונים.

רג'י יצחק, אם לתלמיד בבית הספר סיפרה: "מפחיד לחשוב שמישהו מסתובב עם נשק באזור בית הספר, אני מקווה שהמשטרה תתפוס אותו מהר, לא קל להמשיך את היום בסיטואציה כזאת".

רק בחודש ינואר האחרון אירע מקרה דומה בנצרת עילית, כשמאבטח בבית ספר "עצמון" הותקף על ידי אלמוני באיומי סכין. המאבטח סיפר כי התפתח מאבק בינו לבין האיש ובמהלכו נפצע באורח קל. אב הבית שהיה עד לאירוע ניסה לסייע למאבטח ונדקר אף הוא. האלמוני הצליח לגנוב את נשקו האישי של המאבטח ונמלט מהמקום. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותם לבית החולים העמק בעפולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נשק נחטף ממאבטח בבית הספר לאה גולדברג בנתניה, מרץ 2013. שלומי גבאי
כוחות המשטרה סורקים את האזור/שלומי גבאי

באמצע חודש דצמבר אירע מקרה נוסף של חטיפת נשק. גבר בן 44 חמוש באקדח דמה גנב את נשקה של מאבטחת בפתח בניין של חברה ביטחונית בבני ברק, ופצע אותה באורח קל. אחרי התקיפה הוא נמלט מהמקום, אך נעצר זמן קצר לאחר מכן סמוך לקניון איילון שברמת גן.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully