וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבר תחת מזון הפרות ומת: "העבודה עלתה לו בחייו"

"מדובר בטרגדיה קשה שאנו מסרבים לעכל", אמר בנו של עבד ניג'אם, שנקבר ומת תחת ערימת מזון שנשפכה ממשאיתו בקבוצת יבנה. "הוא היה זהיר ומסור לעבודתו". חקירה בנושא נפתחה

צילום: רומן ואינר, עריכה: גדי וינסטוק

במשפחתו של עבד ניג'אם מנצרת, שנהרג אמש לאחר שנקבר תחת ערימת מזון לפרות שנשפכה ממשאיתו, מתקשים לעכל את האסון. מוחמד ניג'אם, בנו של עבד, שחזר היום (רביעי) בשיחה עם וואלה! חדשות: "אתמול, כאשר הייתי בחיפה, נודע לי שאבא החל לפרוק סחורה של תערובות מזון לפרות ונעלם. אחרי שהוזעקו לשם הכוחות, הם גילו אותו ללא רוח חיים. כשהגעתי לאמבולנס, הבחנתי בו שוכב. לאחר פעולות החייאה, הבנו שזה הסוף".

"מדובר בטרגדיה קשה שאנחנו מסרבים לעכל", סיפר ניג'אם. "אבא שלי עסק במקצוע כ-20 שנה. חשוב לי לציין שהוא היה אדם זהיר ומסור לעבודתו, ולצערי הרב העבודה שלו עלתה לו בחייו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לאחר פעולות החייאה, הבנו שזה הסוף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקרית אירעה אמש בקבוצת יבנה שבדרום, ככל הנראה כאשר ניסה ניג'אם להחיש את קצב פריקת התערובת מתא המטען של משאיתו. הוא עמד מאחורי ארגז המשאית בעת התרוממותו, ונקבר כשכמות אדירה נשפכה ממנו במהירות. כיוון שהאירוע אירע בשעת ערב לא היו אנשים רבים באזור, ורק לאחר שהמשאית חנתה זמן רב החל להתעורר החשד שמשהו לא כשורה. לדברי חברים בקיבוץ, אחד הרפתנים שעבד ברפת קרא לבסוף לצוות הכוננות של הקיבוץ שהחלו בניסיון לחלץ אותו באמצעות טרקטור המצויד בכף, ובמקביל הזעיקו למקום צוות של מגן דוד אדום.

לדברי חבר צוות כוננות וחילוץ של קבוצת יבנה, הסיכויים להציל את הנהג היו קלושים כיוון שהוא שהה מתחת לערמה במשך זמן רב. "התחלנו לחפש אותו ולאחר מספר דקות התקשרנו למספר שלו ושמענו אותו בקבינה של המשאית ואז הבנו שהוא ככל הנראה מתחת לתערובת", סיפרחבר הצוות. "התחלנו לעבוד עם אתי חפירה עבדנו ממש כמו משוגעים. היה חבל על כל רגע אבל זה לקח קרוב לחצי שעה כי כל הזמן פינינו חומר שנשפך מהערימה. איך שהראש שלו ביצבץ החוצה החלנו בפעולות ההחייאה תוך כדי שהמשכנו לפנות את החומר אבל לצערנו זה היה מאוחר מדי". הוא הוסיף כי הנהג עבד עם הקיבוץ שנים רבות. "אנו מכירים אותו לא מעט שנים והוא כמו ידיד פה. לו ולבן שלו יש שתי משאיות ותמיד הם מובילים לנו סחורה ואנחנו מכירים אותו הרבה זמן, חבל שדבר כזה קורה".

זמן קצר לאחר החילוץ ומאמצי ההחייאה, נאלץ רופא מהצוות לקבוע את מותו של ניג'אם. אריק מארק וגיא אטלי, פרמדיקים מתחנת אשדוד, סיפרו לוואלה! חדשות לאחר האירוע: "הגענו וראינו אדם שהיה עדיין בחלקו קבור תחת ערימת תערובת, ורק פלג גופו העליון היה חשוף. עובדי המקום החלו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי חפירת החומר כדי לחלץ אותו. המשכנו את פעולות ההחייאה וניסינו לייצב את מצבו. אחרי כחצי שעה של נסיונות, נאלץ הרופא שהיה איתנו לקבוע את מותו". חקירת נסיבות המקרה הועברה לחוקרי משרד התעסוקה, המסחר והתעשייה. ניג'אם הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. הלווייתו תתקיים היום בצהריים בבית העלמין בנצרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully