וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעצרו את ההלוויה אני רוצה לרדת

31.7.2002 / 16:12

תושב רומניה התקשר לקרובי משפחתו וביקש מהם להפסיק את סידורי הלווייתו כיוון שהגופה שבידיהם אינה גופתו והוא עוד חי; טעות בזיהוי הביאה את המשפחה לחשוב כי קרובם, בן ה-59 מת

בזמן שבני משפחתו של תושב רומניה ישבו אבלים בביתם והחלו מתכננים את סידורי העברת גופתו של קרובם ואת הלוויתו, לואן פנקו, צלצל הטלפון ולואן אמר, "תפסיקו הכל - אני חי". בני משפחתו של פנקו בן ה-59 היו משוכנעים שקרובם נהרג בתאונת רכבת קטלנית.

פנקו שהה בשבועות האחרונים בבית החולים ולא זז ממיטתו. המשטרה התקשרה למשפחתו וסיפרה להם על גופת גבר שנמצאה על פסי הרכבת וכי ככל הנראה מדובר בלואן. קרובי המשפחה, לא חשבו לבדוק והניחו כי לואן היה בדרכו הביתה מבית החולים ונהרג בתאונה. יומיים לאחר מכן התקשר "המת החי" לאשתו ואמר לה: "חכי עם ההלוויה אני עוד נושם". חברים של המשפחה סיפרו כי האשה התעלפה ברגע ששמעה את קולו של הבעל "המנוח".

דובר המשטרה המקומית מסר כי משפחתו של ההרוג זיהתה אותו וכי אין הם אחראים לטעות בזיהוי. בני משפחתו של לואן אכן הגיעו לזירת התאונה, זיהו את ההרוג כלואן וכבר החלו בהכנות להביאות לקבורה, כנראה שהם פשוט לא מכירים אותו טוב כפי שחשבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully