וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי החשוד ברצח אמו בטבריה שכר עבורו סנגור

קובי דוד

5.3.2013 / 17:41

אביו של בן ה-27 החשוד כי רצח את אמו בטבריה, החליט לסייע לבנו, "כדי להמשיך את צוואתה הלא-כתובה של אשתו". האב: "הייתה מוכנה להקריב את חייה בשביל הבן"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

הארכת מעצרו של החשוד ברצח, בשבוע שעבר

אביו של הגבר החשוד כי רצח בשבוע שעבר את אמו המאמצת בטבריה החליט לסייע לבנו ומינה לו עורך דין פרטי שייצג אותו בהליך הפלילי המתנהל נגדו. אתמול (שני) האריך בית משפט השלום בנצרת בשבועיים את מעצרו של הבן, בן 27, החשוד כי רצח את האם בדקירות סכין. בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות הובהר כי במהלך התקופה הוא יעבור הסתכלות פסיכיאטרית במטרה לבחון את כשירותו לעמוד לדין. כמו כן, צוין בדיון כי החשוד פתח בשביתת רעב ואינו מסכים לקבל מזון דרך הווריד.

רצח כבת 60 בטבריה, פברואר 2013. יגאל לוי
על פי החשד, הבן רצח את אמו ואז נמלט לכנרת./יגאל לוי

עם מעצרו של החשוד, מינתה הסנגוריה הציבורית את עורך דין רן שחם, שייצג אותו בדיון הראשוני שהתקיים בשבוע שעבר, אז הכחיש החשוד את המיוחס לו. ביום ראשון סיים האב את השבעה על אשתו, וזה החליט, בניגוד להשערות, לשכור לו מכספו סנגור פרטי, במקופ הסנגור הציבורי, כיוון שלדבריו הוא רוצה להמשיך את צוואתה הלא-כתובה של האם.

"עד כמה שזה אירוני, היא הייתה מוכנה למות למענו", סיפר האב האבל לעורך דין אפרים דמרי, שנשכר על ידי האב. "אני בטוח שאמו הייתה עושה את אותו הדבר". לדבריו, הבן חולה מאוד, ויש לעזור לו. "אני רק רוצה לעזור לו כמו שאמו הייתה מבקשת", אמר האב, "היא הייתה מוכנה להקריב את חייה בשבילו".

ביום ראשון שעבר נעצר הבן בחשד כי רצח את אמו, ואז ונמלט מהבית. שוטרי תחנת טבריה שרדפו אחריו הצליחו לאתר אותו במי הכנרת. בתחילה הודה במעשיו וטען כי "רצה לגאול את האם מייסוריה", אך בפתח הדיון הראשוני שינה את גרסתו ואמר כי אינו זוכר דבר.

באשר לאפשרות של פגישה בין האב לבן, ציין עו"ד דמרי כי "אני מאמין שבמוקדם או במאוחר הוא יפגוש אותו. חשוב לציין כי הבן נמצא בתקופה קשה מאוד, והוא זקוק לטיפול. בצעד אמיץ ביותר החליט האב לממש את בקשתה הלא-כתובה של האם כדי לסייע לילד". לדבריו, "ההחלטה הייתה כרוכה בלבטים קשים במיוחד, אך לבסוף הוא החליט לעמוד מאחוריו".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טבריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully