וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הסגן של נסראללה חי, תופעת טבע בעזה

לוסי אהריש

28.2.2013 / 17:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, חי ונושם - כך עולה היום (חמישי) מדיווחים של סוכנות הידיעות הלבנונית. כזכור, ביום שלישי דווח כי קאסם נפצע בהתקפה על שיירה באזור הגבול בין לבנון לסוריה. על פי הדיווח, קאסם נאם אתמול בפני קבוצה של מהנדסים בביירות.

ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני, שוב מסתבך. העיתון "קוריירה דלה סרה" דיווח הבוקר כי בשנת 2006 שיחד ברלוסקוני סנאטור בשלושה מיליון יורו על מנת שיערוק למפלגתו. הסנאטור הצטרף למפלגת האופוזיציה של ברלוסקוני וסייע לו להפיל את הממשלה, דבר שככל הנראה תרם להקדמת הבחירות ב-2008.

אברהם גרנט צפוי להתמנות למאמן צ'לסי. ה"לונדון איבנינג סטנדרט" דיווח כי הנהלת צ'לסי שוקלת למנות במקום בניטס את המאמן הישראלי עד לסיום העונה. לפני שבועיים נראה גרנט ביציעי הסטמפורד ברידג' כשהוא בקרבתו של הבעלים רומן אברמוביץ'.

מאות דגים מסוג איגל ריי נסחפו אל חופי עזה. דגים אלה יכולים להגיע לרוחב של עד חמישה מטרים, והם שוקלים עשרות קילוגרמים. התופעה הנדירה תפסה את הדייגים בהפתעה והביאה אל חופי עזה עשרות סקרנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully