וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חנק למוות את קרובתו בת ה-61 בנהריה

קובי מנדל

28.2.2013 / 13:17

תושב נתניה בן 41 נאשם ברצח דודתה של אשתו בביתה, כשלאחר מותה אף גנב ממנה תכשיטי זהב. לדברי הפרקליטות, הטלפון הסלולרי של הנאשם אוכן ביום הרצח סמוך לזירה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסוטק, רן מנחם, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בהארכת מעצרו של הנאשם בתחילת החודש)

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד פטר גפן, בן 41 מנתניה, בגין רציחתה של אסתר דזינדזיחאשווילי, בת משפחתו, בת 61, בביתה שבנהריה. התביעה טוענת בכתב האישום כי גפן החליט לשדוד ולהמית את דזינדזיחאשווילי, שהוא נשוי לאחייניתה.

לפי כתב האישום, לפני שנה הגיע הנאשם לדירתה בעת שהיא שהתה בה לבדה, ונכנס אליה. בהיותם בסלון הדירה, אחז הנאשם בנרצחת ותקף אותה, בעוד היא נאבקת בו ומנסה להתגונן. בשלב מסוים גבר עליה, הפילה וחנק אותה בכוונה לגנוב תכשיטים וכסף מהדירה. כתוצאה ממעשיו, נכתב בכתב האישום, נגרם מותה בעוד שהוא גנב מהדירה תכשיטי זהב.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בידי התביעה בין היתר התאמה בין הדנ"א של הנאשם לבין תערובת דנ"א שנמצאה על ידית של משקפיים שנמצאה בבית המנוחה סמוך לגופת המנוחה. כמו כן, קיימים ממצאים שמעלים כי הטלפון הסלולרי של הנאשם, שמתגורר בנתניה, אוכן בנהריה ביום האירוע בשעה 18:35, בשעה שהוציא שיחה אל מספר הטלפון הסלולרי של אשתו שמאוכנת בנתניה באותה השעה. מהפלט גם ניתן לראות את מסלול נסיעתו של החשוד מבית מגוריו בנתניה ועד לנהריה ובחזרה דרומה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully