וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדים לפיצוץ בראשל"צ: "החזיר הטראומה מעמוד ענן"

תושבי האזור נחרדו מהחיסול הפלילי. "שמעתי פיצוץ ענק", סיפרה לוואלה! חדשות אחת השכנות. "לא ייתכן שקורה דבר כזה מול בית המשפט. יש בבניין ילדים והם יכלו להיפגע"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

שגרת הבוקר של תושבי רחוב היקינטון בראשון-לציון הופרה הבוקר (חמישי) על ידי פיצוץ המכונית שבו נהרגו שני בני אדם, ככל הנראה "חיילים" של משפחת הפשע אברג'יל. "הפיצוץ העיר אותנו משינה והחזיר את הטראומה מעמוד ענן", סיפר לוואלה! חדשות נדב הייפרט, שגר בסמוך. "ניידות המשטרה הגיעו מהר מאוד, כנראה בגלל הקרבה לבית המשפט. לאחר מכן שמענו גם אמבולנסים, כשבמקביל הייתה בהלה רבה אצל תושבי השכונה", הוסיף. לדבריו, "בשכונה אירע ניסיון חיסול נוסף לפני מספר חודשים, אלא שאז איש לא נהרג. הפעם הפיצוץ היה חזק הרבה יותר".

שני הרוגים בפיצוץ ברכב בראשון לציון, פברואר 2013. דרור עינב
זירת החיסול, היום ברחוב היקינטון/דרור עינב

שמחה אוחנה, שגרה גם היא סמוך למקום האירוע סיפרה לוואלה! חדשות: "הייתי בבית, שתיתי קפה. שמעתי פיצוץ ענק. חשבתי שהמנוף שמשפץ את הבניין שלנו נפל, אבל כשהסתכלתי החוצה ראיתי רכב בוער. תוך מספר דקות היו פה כוחות משטרה והצלה. היה פיצוץ נוסף בשנה שעברה גם ליד הבית שלי. לא ייתכן שקורה דבר כזה מול בית המשפט. יש בבניין ילדים והם יכלו להיפגע".

"חשבנו שזה אולי טיל, כי אתמול היה טיל לאשקלון", סיפרה ציפי דיק, תושבת הרחוב. "מיד ראינו עשן, אנשים רצים. הבנו שקרה משהו. די חששתי לרדת. אחר כך היו פיצוצים נלווים
ותוך 5-10 דקות הגיעו כוחות הביטחון".

בפיצוץ נהרגו שני בני אדם, בני 30 ו-40. הפיצוץ אירע בעת שכלי הרכב עמד במגרש חניה בשכונת מגורים, סמוך לבית משפט השלום בעיר. לאחר הפיצוץ בער הרכב זמן רב. כוחות מגן דוד אדום והמשטרה הגיעו למקום וגילו את אחד ההרוגים במושב הסמוך לנהג, וההרוג השני מאחוריו. שתי הגופות לא זוהו בוודאות.

חשד לחיסול: שני "חיילים" של אברג'יל נהרגו בפיצוץ מכונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully