וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נעצרו בחשד לסדרת ניסיונות רצח בצפון תל אביב

27.2.2013 / 20:10

החמישה נעצרו בג'לג'וליה בחשד שניסו לפגוע בעובדי משתלה בשל סכסוך משפחות. במשך כמה חודשים ניסו החשודים לדרוס עובדים לאור יום ופתחו באש לעבר המשתלה הנמצאת בצומת מרכזי

המשטרה עצרה לפנות בוקר (רביעי) חמישה בני אדם בעיר ג'לג'וליה בחשד לסדרת ניסיונות רצח. החמישה חשודים שהיו מעורבים בשבעה מקרים של ניסיונות לרצח, חלקם הסתיימו בפציעות חמורות, שהרקע להם הוא ככל הנראה סכסוך משפחות. שלושה מתוך שבעת המקרים התרחשו לאור יום בצומת הכפר הירוק, בין תל אביב לרמת השרון, במיקום בו מסתובבים בני נוער רבים מבית הספר הסמוך למשתלה.

החקירה נוהלה בחודשים האחרונים ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד. היום הפכה החקירה לגלויה כשאנשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של רב-פקד עמי שרייבר, בסיוע שוטרי יחידת 101 של מג"ב, פשטו על המתחם בג'לג'וליה ועצרו את החשודים.

משטרת ישראל. ניר בן טובים
במשטרה משוכנעים שבידיהם ראיות הקושרות את בני המשפחה לארבעה אירועים נוספים של ניסיונות רצח מחוץ לתל אביב/ניר בן טובים

מהחקירה עולה כי הסכסוך פרץ לאחר שבן אחת המשפחות נפגע, וקרוביו החליטו כי האחראים הם בני המשפחה היריבה, שמפעילה משתלה בצומת הכפר הירוק. את נקמתם הם ניסו על פי החשד להוציא לפועל באותה משתלה. במהלך אחת התקריות האלימות בין הצדדים, שאירעה בחודש אוגוסט האחרון, הגיעו לצומת שני חשודים רכובים על אופנוע ופתחו באש לעבר המשתלה. כתוצאה, נפצע קשה גבר מהמשפחה היריבה.

בתקרית אחרת באותו חודש, ניסה על פי החשד נהג כלי רכב לדרוס עובד במשתלה לאור יום, לעיניהם של העוברים ושבים. גם באירוע זה לא היו נפגעים, אף שבאותה שעה היו לקוחות במשתלה. בתקרית נוספת בחודש נובמבר, נפתחה אש מתוך מכונית לעבר המשתלה, ורק בנס לא היו נפגעים.

נוסף על מקרים אלה, משוכנעים בצוות החקירה בימ"ר בפיקודו של רב-פקד אלי סלינר כי בידיהם ראיות הקושרות את בני המשפחה לארבעה אירועים נוספים של ניסיונות רצח מחוץ לתל אביב. מעצרם של החשודים הוארך בשמונה ימים, ובמשטרה צופים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully