וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב החשוד ברצח בתו נשאר במעצר: "חקירה לא קלה"

רמי שני

25.2.2013 / 14:01

מהחקירה עולה שהנערה, שגופתה נמצאה בבאר בכסייפה, קיימה קשר רומנטי עם אדם בניגוד לרצון בני משפחתה. בית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו של האב בארבעה ימים

צילום: רומן ואינר, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של עלי קרישה, האב החשוד ברצח בתו בת ה-16 בכסייפה שבנגב. גופתה נמצאה אתמול בבאר על ידי צוללנים שהוזעקו לסייע בחיפושים. במהלך הדיון טענו נציגי המשטרה כי יש בידם ראיות הקושרות את האב, בן 53, לאירוע, וכי מהחקירה עולה שהנערה קיימה קשר רומנטי עם אדם בניגוד לרצונם של בני משפחתה.

במשטרה אמרו היום כי כל החשדות מובילים לכך שהאב, בעל עבר פלילי, וחשודים נוספים ביצעו את המעשה. עורך דינו של החשוד, נתי טרבלסי, ביקש בדיון לדעת פרטים על הדרך שבה נודע למשטרה על היעדרות הנערה, והדגיש כי הדבר נודע לחוקרים מפי האב עצמו. נציג המשטרה השיב כי האב ידע שבשעה שהוא מדווח על היעדרות הנערה, היא נמצאת כבר בתוך הבאר.

מהחקירה עולה כי בני המשפחה נהגו בכמה מקרים באופן אלים כלפי הנערה. כאמור, במשטרה אמרו כי קיימים עוד חשודים במעורבות בפרשה, וכי צפויים מעצרים נוספים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב-15 ימים. "מדובר בחקירה לא קלה. אני מאמין כי בסוף היום, עם קבלת חוות הדעת מהמכון לרפואה משפטית, יישפך אור על נסיבות האירוע וסיבת המעשה", אמר בדיון חוקר המשטרה, רנ"ג חיים דידי מימ"ר נגב.

עו"ד טרבלסי ביקש מבית המשפט שלא להיעתר למספר ימי המעצר שביקשה המשטרה: "יש מזכר שממנו ניתן להבין שיש סתירות בעדות האב. מייחסים לו את רצח בתו, וצריך לבדוק זאת בזהירות". הוא ביקש לשלוח אותו למעצר בית בשלב זה מאחר שהוא חולה בסוכרת. לדבריו, החשוד מכחיש את החשדות נגדו. "מדובר בעבירה חמורה ביותר בספר החוקים. כאשר הדבר הדבר נעשה על רקע כבוד המשפחה, הדבר קשה עוד יותר", ציין השופט איתי ברסלר בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully