וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הנערה שהותקפה בחומצה: "שאללה יציל את עיניה"

אמה של בת ה-16 מנצרת סיפרה כי החשוד ששפך על בתה את החומצה לאחר שסירבה להינשא לו "ידע שהיא התארסה שוב". מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בה אושפזה הנערה: "סכנה לעיוורון"

צילום: שלומי גבאי, ערן גילווארג; עריכה: גדי וינסטוק

הנערה בת ה-16 מנצרת שגבר כבן 51 שפך עליה חומצה כי סירבה להינשא לו, הועברה אמש (שלישי) לטיפול נמרץ כללי בבית החולים רמב"ם בחיפה. מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים, ד"ר ירון בר לביא, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי הנערה מורדמת ומונשמת וכי קיים חשש לפגיעה קשה בשתי עיניה. "אם הפגיעה היא בקרניות, הרי שניתן יהיה להשתיל לה קרניות ולהציל את ראייתה", הסביר. "אך אם זה מתחת לקרניות, הנזק הוא קשה יותר עד כדי סכנת עיוורון. כמו כן, היא סובלת מבצקת בדרכי הנשימה העליונות, בשפתיים ובלשון". ד"ר בר לביא העריך שניתן יהיה להשיב את הנערה להכרתה בעוד כמה ימים.

פרופ' איתן בלומנטל, מנהל מחלקת עיניים בבית החולים אמר כי "מדובר במקרה מאוד קשה רפואית וטרגי ברמה האישית". לדבריו, הנערה "נפגעה מחומר חומצי שלא ידוע עדיין טיבו בשתי העיניים. הכוויות ידרשו טיפול אינטנסיבי ומוקדם עדיין לקבוע, בהיותה חסרת הכרה, אם איבדה את הראייה. אנחנו נלחמים על הראייה שלה ומקווים להציל לפחות עין אחת".

ראיון עם אמה של הנערה מנצרת המאושפזת ברמב"ם כתוצאה מחומצה שנשפכה על פניה, פברואר 2013. שלומי גבאי
"לא ייתכן שגבר בגיל הזה יישא נערה בת 16 לאישה". אמה של הצעירה היום/שלומי גבאי

אמה של הנערה סיפרה היום בשיחה עם וואלה! חדשות כי החשוד הטריד את בתה בחודשים האחרונים. לדברי האם, הוא ביקש את ידה של הבת לפני כמה חודשים אך היא סירבה לכך בתוקף. "לא ייתכן שגבר בגיל הזה יישא נערה בת 16 לאישה", הבהירה. אולם לדברי האם, מאז שסירבה בתה לבקשה, בכל פעם שיצאה מהבית נהג החשוד להגיע למקום ולהציק לנערה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
החשוד בשפיכת חומצה על פניה של בת 16, מובא להארכת מעצר בבית המשפט בנצרת, פברואר 2013. פאנט
החשוד מובא לדיון בהארכת מעצרו, אתמול/פאנט

האם סיפרה כי בתה התארסה בפעם השנייה לפני כחודש. "הוא ידע על זה שהיא התארסה. הוא גר לידנו", סיפרה אמה של הנערה. האם סיפרה את השתלשלות האירועים. לדבריה, בסביבות השעה 20:30 בערב יום שני הלכה ביתה לישון מפני שרצתה להיות ערנית לבגרות שתוכננה ליום למחרת. "היא פתחה מעט את החלון ואמרה לי שהיא רוצה שייכנס אוויר. היא שכבה על המיטה כשראשה פונה אל החלון וביקשה שאסגור את הדלת", שחזרה האם. "בסביבות השעה 23:00 בתי שמעה קול, ולפני שהספקתי להגיע לחדרה היא התרוממה והחומצה עפה אל פניה. היא צעקה: 'אמא, נהייתי עיוורת, נהייתי חירשת!'". לדבריה, מצבה של הבת קשה. "היא אינה רואה ורק עוד שלושה חודשים נדע מה קרה לראייה שלה. היא גם לא מתקשרת איתנו. אני מקווה שאללה יציל אותה".

אתמול האריך בית משפט השלום בנצרת את מעצרו של החשוד בשישה ימים. עורך הדין מטעם הסניגוריה הציבורית, סעיד חדד, המייצג את החשוד אמר כי הוא מכחיש את המיוחס לו. "הוא טוען כי היה בביתו אמש, צפה בכדורגל, ולאחר מכן אכל ארוחת ערב עם בני משפחתו. הוא עדיין אינו מבין מדוע שמו נקשר בפרשה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully