וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכה תובע את חברת החשמל: "הביאו למעצרי לשווא"

קובי מנדל

20.2.2013 / 7:21

תושב קריית חיים כבן 60 תובע את החברה ב-200 אלף שקלים מאחר ולטענתו האשימה אותו לשווא כי חיבל בארון החשמל בביתו וטענה כי הוא "נרקומן". חברת החשמל: דוחים הטענות

תושב קריית חיים כבן 60 תובע את חברת החשמל בסכום של 200 אלף שקלים, וטוען כי שהה במעצר שווא לאחר שהחברה טענה כי חיבל במתקניה. האיש, נכה החולה באפילפסיה נעצר ליומיים על ידי המשטרה ונאלץ לשהות במעצר בית למשך שלושה ימים נוספים "וזאת כשהוצג כאדם מופרע, עבריין ו'פיראט' שבא כביכול לשדוד חשמל מחברת החשמל, ולחבל במתקניה, דבר שאין בו ממש", לדברי התביעה.

במכתב ששיגר בשמו עו"ד יואב צח ליו"ר מועצת המנהלים של חברת החשמל יפתח רון טל ולמנכ"ל החברה אלי גליקמן נטען כי בתחילת נובמבר נותק זרם החשמל בביתו של הנכה עקב חוב. חודשיים וחצי אחר כך שילמו בני משפחתו את החוב, אך רק לאחר 10 ימים הגיעו עובדי החברה לחברו מחדש לזרם החשמל. באותה הזדמנות קבעו שלוח החשמל אינו תקין. בעקבות הממצאים נחשד בחברה כי האיש חיבל בארון החשמל והוגשה נגדו תלונה במשטרה, שעצרה את האיש.

לטענת עו"ד צח, עובד החברה בתפקיד ראש מדור "באיוולתו וברוע ליבו" שיגר מכתב בו האשים את הנכה שהינו "לקוח נרקומן" ואף האשים אותו על לא עוול בכפו שבדרך של חיבור עצמי גרם לשריפת שלושת לוחות מונים. "מוזר הוא שהשריפה פרצה לאחר חיבור הדירה לחשמל" נטען בפנייה. עוד נאמר כי ראש המדור בחברת החשמל שיגר מכתב לחברת שקמונה - בעלת בניין המגורים בו מתגורר האיש - והאשים אותו בשריפת ארון החשמל. הפניה לחברה נועדה, לדברי עורך הדין, "להבאיש את ריח מרשו וכדי לתייגו כנרקומן, כשמדובר באדם שהגורל פגע בו והוא נכה בנכות קשה".

נוסף על דרישת הפיצוי, דורשת התביעה לפטר את העובד הבכיר בחברה וכן לפרסם מודעת התנצלות בעיתון "ידיעות אחרונות". מחברת החשמל נמסר בתגובה ל"וואלה חדשות": "חברת החשמל דוחה בתוקף את הטענות והדרישות. הנושא בבדיקה והועבר לטיפולו של היועץ המשפטי של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully