וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדוע הנהג של איש החוק מספר 1 מתנער מאחריות?"

19.2.2013 / 0:00

הצעיר שנפגע מרכב המפכ"ל התייחס לפרסום הסרטון בוואלה! חדשות בו תועד רכבו של דנינו נכנס לצומת באור אדום. עד היום לא טרחה המשטרה לבקש את סרטוני האבטחה שתיעדו האירוע

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: רן מנחם, קריינות: מור שמעוני

"אבן נגולה מעל לבי", כך אמר אמש (שני) ש', הצעיר בן ה-23 שרכב מפכ"ל המשטרה פגע בו בעת שרכב על אופנועו בצהרי יום חמישי שעבר בתל אביב. בעקבות פרסום הסרטון בו נראה הרכב המשטרתי חוצה את הצומת באור אדום ופוגע בו אמר הצעיר: "כששמעתי שיש סרטונים שמחזקים את גרסתי, שמחתי שלא אצטרך להוכיח שאני חף מפשע. עם זאת, השמחה מהולה בעצב. מדוע הנהג של איש החוק מספר 1 לא מסוגל לקחת אחריות על עבירה שביצע, ואף ניסה להתנער מכך?", מסר ש' לוואלה! חדשות באמצעות סנגורו, עו"ד צדוק חוגי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכב המפכ"ל דנינו בטרם חצה את הצומת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא נסע, הגיע לצומת, חצה אותו באור ירוק ופתאום הוא הרגיש מכה. רכב פגע בו והעיף אותו. הוא ראה שהרכב נסע באור אדום", תיאר עורך הדין חוגי את השתלשלות האירועים. "למזלו הרב, מאחוריו נסעה עדת ראייה שראתה שהוא עבר בירוק. עד ראייה נוסף ניגש אליו ואדם בלבוש אזרחי אמר לעד הראייה: 'אתה לא ראית כלום, תעלם מפה'. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. שם הוא נדהם לשמוע שישנה טענה נגדו לפיה הוא נסע באדום, בעוד הרכב המשטרתי עבר בירוק". לדבריו, ש' סובל מכאבים חזקים ברגל שמאל ויש לו קרע ברצועות הרגל. "האופנוע החדש הלך כמעט לחלוטין", הוסיף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב חוצה את הצומת באור אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמשטרה נמסר כי "לאחר צפייה בסרטון המתעד את תאונת הדרכים בה היה מעורב נהג המפכ"ל, מצא המפכ"ל כי הסרט מדבר בעד עצמו ולאור זאת הורה להשעות את הנהג עד לסיום חקירת התאונה. עם סיום החקירה, יועברו הממצאים להחלטת פרקליטות המדינה". יש לציין כי המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו נכח בזירת האירוע ברגע האמת והיה עד לתאונה, אולם רק בעקבות פרסום הסרטון הורה המפכ"ל להשעות את נהגו. בנוסף, עד היום לא ביקשה המשטרה לקבל אליה את סרטוני האבטחה שץיעדו את האירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב פוגע ברוכב הקטנוע שמגיח מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיעוד התאונה שהגיע לידי וואלה! חדשות מראה כיצד המכונית עוברת באדום ופוגעת בקטנוע. בסרטון נראה רכבו של המפכ"ל חוצה את צומת הרחובות קיבוץ גלויות והרצל בתל אביב ביום חמישי האחרון. ניתן לראות בבירור כיצד שאר כלי הרכב עוצרים לפני הרמזור בעוד שרכבו של השוטר מספר 1 ממשיך בנסיעה מהנתיב הימני אל תוך הצומת ומיד פוגע ברוכב הקטנוע, שמצדו החל בנסיעה באור ירוק.

יוחנן דנינו בקרית מלאכי. דרור עינב
הורה להשעות את הנהג הפוגע. דנינו/דרור עינב

בשיחה עם וואלה! חדשות לאחר האירוע סיפר הנהג כי לא ידע שמדובר ברכבו של המפכ"ל, שהיה בדרכו מפגישה במשרדי מחוז תל אביב עם יו"ר התאחדות הכדורגל, אבי לוזון, ונציגי הפרקליטות בנוגע לתופעת האלימות בכדורגל.

לקריאה נוספת
פרסום ראשון: רכב המפכ”ל עבר באדום ודרס קטנוע
הרוכב שנפגע טוען: ”רכב המפכ”ל עבר באדום”

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 22:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully