וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר הגלידה של ראש הממשלה: "הוא הלך על הטופ"

18.2.2013 / 0:42

כיו"ר האופוזיציה נהג נתניהו לפקוד את הגלידרייה של הלל פרקש בעצמו, וגם עם שובו לשלטון לא ויתר על הטעם האהוב שזכה להיקרא על שמו: "יש התעניינות עצומה בפיסטוק של ביבי"

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

חשיפת האישור המיוחד לרכישת גלידה בהיקף של 10,000 שקלים בשנה, שביקשה וקיבלה לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, גרמה אמנם למבוכה במעון ראש הממשלה, אך ספק אם בעלי הגלידריה יכול היה לשער את גודל החשיפה לו זכה בית העסק השכונתי שלו. "מבחינת הטעמים, גלידת הפיסטוק היא באמת רמה אחת מעל הגלידות הרגילות", סיפר אתמול (ראשון) לוואלה! חדשות הלל פרקש, הבעלים הגאה של הגלידרייה של מעון ראש הממשלה, "גלידה מטודלה". על הטעם האהוב בבית נתניהו, סיפר: "אנשים יחודיים עד הזמינו את הגלידה הזאת. היא גם יותר יקרה מהאחרות, ובקטע הזה, בוא נגיד שהוא הלך על הטופ".

גלידריית מטודלה בירושלים, בה אוכל ראש הממשלה בנימין נתניהו את גלידת הפיסטוק המפורסמת שלו, פברואר 2013. טלי מאייר
המאבטחים טועמים לפני שהגלידה עוברת לראש הממשלה/טלי מאייר

כאשר כיהן נתניהו כיו"ר האופוזיציה, נזכר פרקש, נהגו בני הזוג נתניהו לפקוד את הגלידרייה, דבר שנבצר מהם מאז חזר לכיסא ראש הממשלה. "הם גרים מעבר לכביש, אני חושב שדי טבעי שיירד לגלידה השכונתית שלו", סיפר. אך לא הכל נוצץ כשאתה ספק הגלידה של מעון ראש הממשלה, דבר שמצריך להכין את הגלידה לעיני מאבטחיו של ראש הממשלה, שלא לוקחים סיכון. "לפני שמבצעים הזמנה, הם מגיעים לפה ואנחנו מכינים להם את הגלידה מול העיניים, אבל הם סומכים עלינו כי מכירים אותנו", הוא התגאה. "אולי הם נותנים למישהו לטעום לפני", מנחש פרקש את סדר פעולות אנשי שירות הביון.

הטענות שהופנו כלפי נתניהו, בדבר הסכום השנתי שמשולם על גלידה מכספי ציבור, לא עושות רושם על פרקש. "משרד ראש הממשלה מזמין בערך אחת לעשרה ימים-שבועיים, עושים הזמנה. משהו כזה. לבנאדם כמוני כמוך זה הרבה, אבל אם אתה פורט את זה לשנתי, זה 800 שקל בחודש", הוא מסביר. "אם אתה יודע שהוא מארח אנשים, אני חושב שעדיף שיארח אותם עם גלידה מאשר עם חברת קייטרינג (שתספק להם) סושי או פילה. עדיף, זה נראה לי זול וטוב, לא?".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גלידריית מטודלה בירושלים, בה אוכל ראש הממשלה בנימין נתניהו את גלידת הפיסטוק המפורסמת שלו, פברואר 2013. טלי מאייר
"בוא נגיד שהוא הלך על הטופ". הגלידרייה של משפחת נתניהו/טלי מאייר

הסלידה הציבורית מהרכש השנתי, שהביאה לביטולו מצד ראש הממשלה, לא משמחת את פרקש. "אני לא חושב שזה מרצונו, כי הוא אוהב את הגלידה שלנו. מקווה שהוא יזמין מכיסו הפרטי", אמר. על יחסי הציבור להם זכתה הגלידרייה, אומר פרקש כי הטעם האהוב על ראש הממשלה - פיסטוק - זוכה מאז לעלייה במכירות. "אנחנו מכינים עוד פיסטוק כי כמובן יש
התעניינות עצומה סביב הפיסטוק של ביבי, ונגמר", מסביר פרקש ומצביע לעבר "רפי השף", שאחראי לתוצר הסופי. "אתה רואה בעצמך, הום מייד", הוא מתמוגג.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully