וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נלכדה כנופיה ש"פירקה" תשתית נחושת של בזק

קובי דוד

17.2.2013 / 13:40

צוות מג"ב הוזעק לאזור צפת בשל מידע מודיעיני על גניבת תשתיות בזק, ומצא רכב ולידו כמות גדולה של כבלי נחושת. תושב טובא זנגריה נעצר בחשד להשתייכות לכנופיית גנבי מתכות

תושב הכפר טובא-זנגריה שבגליל העליון נעצר אמש (שבת) בחשד להשתייכות לכנופיית גנבי נחושת שפועלת בהיקפים נרחבים בצפון הארץ. מאות קילוגרמים של כבלי נחושת גנובים נתפסו אמש על ידי לוחמי מג"ב צפון באזור צפת, שהוזעקו למקום בעקבות מידע מודיעיני. במג"ב מציינים כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

בעקבות מידע שהתקבל אמש בתחנת ראש פינה על גניבת תשתיות של חברת בזק, סמוך לעיר צפת, הוקפצו למקום צוותי שיטור כפרי גליל של משמר הגבול, שפתחו בסריקות נרחבות. לאחר מספר דקות מצאו השוטרים רכב מסוג "דייהו" בצבע לבן חונה באזור, ולידו כמות גדולה של כבלי נחושת. צוות אחר תפס את החשוד, אשר ניסה להימלט מהמקום לתוך מטע סמוך. הוא נלקח לחקירה ונציגי בזק נקראו למקום כדי לזהות את "השלל הגנוב".

במקום נמצאו מאות קילוגרמים של תשתיות, ובעיקר עשרות כבלי נחושת של בזק החשודים כגנובים, נוסף על כלי פריצה שהיו בתוך הרכב. שווי הגניבה מוערך בעשרות אלפי שקלים. "מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה של לוחמי משמר הגבול שהביאה ללכידת חשוד שהסב נזקים כלכליים משמעותיים", סיפר נצ"מ יהודה יהושע, מפקד מג"ב צפון בשיחה עם וואלה! חדשות. "פעילות זו הינה חלק מפעילות מניעה רחבה שהמרחב מבצע על מנת למגר את התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully