וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים הם טלנובלה: נישאה לרוצח אחותה התאומה

15.2.2013 / 14:00

רק בארגנטינה: ויקטור סינגולני קיבל חופשה מהכלא, בו הוא מרצה מאסר בגין רצח ג'ואנה קסאס, כדי להתחתן עם אחותה אדית שמשוכנעת בחפותו. מאמצי אמה למנוע את הנישואים נכשלו

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

טלנובלה ארגנטינאית - במציאות, ועוד ביום האהבה. רבים לא האמינו שהחתונה הזו תצא לפועל, אבל אתמול (חמישי), בדיוק ביום "ולנטיינס", זה קרה: תחת אבטחה משטרתית כבדה בעיירה פיקו טרונקדו שבמחוז סנטה קרוז הדרומי, כשמסביב קהל של מפגינים זועמים וסתם סקרנים, נישאה אדית קסאס בת ה-22 לבחיר ליבה, ויקטור סינגולני - למרות שזהו אותו סינגולני שהורשע ברצח אחותה התאומה, ג'ואנה, לפני כשנתיים וחצי.

הדוגמנית ג'ואנה קסאס נרצחה בשנת 2010, כשהייתה בת 19 בלבד. סינגולני, שהיה בן זוגה של הנרצחת לפני שהחל לצאת עם אחותה, הורשע ברצח - והוא מרצה כיום עונש של 13 שנות מאסר. למרות ההרשעה, הוא ואשתו הטרייה ממשיכים לטעון בתוקף שהוא חף מפשע - ואילו הרוצח האמיתי, בן זוגה של הנרצחת בזמן שנרצחה, ששמו מרקוס דיאס, מסתובב חופשי. סינגולני ממשיך גם בימים אלו להגיש ערעורים נגד הרשעתו, ובמקביל, אכן מתנהלת חקירה נגד דיאס, שבדלי סיגריות שעישן נמצאו ליד גופת הנרצחת.

אדית קסאס לאחר חתונתה, בה נישאה לגבר שהורשע ברצח אותה התאומה ג'ואנה, בעיירה פיקו טרונקדו, ארגנטינה, 14 פברואר 2013. AP
משוכנעת בחפותו של בעלה. אדית קסאס בסיום חתונתה/AP

"כשיחסיי עם ג'ואנה הסתיימו, פגשתי את אחותה", הסביר סינגולני, שהוצא מהכלא לחופשה קצרה כדי להתחתן, בעוד השוטרים מסירים ממנו את האזיקים. "נפרדתי מג'ואנה, וחלפו חודשים רבים עד שהתחלתי ביחסים עם אדית". לדבריו, כשג'ואנה נרצחה, הוא כבר היה בן זוגה של אדית. "לא ראיתי את ג'ואנה במשך שישה חודשים. לא היה לי כל קשר איתה, לא בטלפון ולא פנים אל פנים. דרכינו אפילו לא הצטלבו בעיירה".

החתונה הייתה אמורה להיערך כבר בדצמבר, אך שופט עיכב אותה בעקבות עתירת אמה של הכלה, מרסלינה אורליאנה, שטענה כי בתה אינה כשירה נפשית להתחתן. אולם בסופו של דבר, העתירה נדחתה. סינגולני בן ה-28 התייחס ליחסיו עם הוריהן של התאומות: "כשאביהן מדבר עליי, הוא משתמש בשמי הפרטי ובשם המשפחה שלי. זה שונה מהאימא, שמתייחסת אליי כאל רוצח. כשהייתי פה במשפט, עברתי לידה, הסתכלתי לה בעיניים ואמרתי: 'אני לא רצחתי את הבת שלך'. אני אוהב את אדית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשיחסיי עם ג'ואנה הסתיימו, פגשתי את אחותה". ויקטור וג'ואנה המנוחה, בתקופה בה היו זוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויש דברים שלא שונים בחתונה הזו מכל חתונה אחרת - למשל, אמו של החתן. "מעל לכל", אומרת מאריה כריסטינה סנצ'ס, "כשהבן שלי שמח - אני שמחה". עם סיום הטקס, הבריחו השוטרים את סינגולני החוצה מהדלת האחורית, בעוד מפגינים זועמים מיידים לעברו אבנים וביצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully