וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ארב לילדה בת שבע וביצע בה מעשה מגונה

קובי דוד

15.2.2013 / 3:01

תושב צפת בשנות ה-40 לחייו, נשוי ואב לשלושה, נאשם כי המתין לילדה בגן שעשועים בעיר ואז ביצע בה את זממו. השוטרים שכנעו אותו בטלפון לשוב מירושלים לצפון – ואז עצרו אותו

פרקליטות מחוז צפון הגישה אתמול (חמישי) כתב אישום נגד תושב צפת בשנות ה-40 לחייו, בגין מעשה מגונה בילדה בת שבע. מכתב האישום עולה כי האיש, נשוי ואב לשלושה ילדים, ארב לילדה לפני כמה ימים בגן שעשועים בשכונה הדרומית בצפת, ואז ביצע בה את המעשה המגונה. לכידתו של הנאשם, שהודה במיוחס לו, התאפשרה בזכות עבודת צוות מהירה של שוטרי התחנה שכללה עבודת מודיעין ובילוש.

מיד אחרי המקרה הגיעה הילדה עם אמה למשטרת צפת, שם הוגשה תלונה על מעשיו של הנאשם. בעקבות תיאור שמסרה הילדה על מראהו של הגבר, הודיע מפקד התחנה, סגן-ניצב עופר קנטרוביץ', על הערכת מצב. צוות מיוחד שהוקם, בראשות רב-פקד תומר שטראוס, הביא ללכידתו של האיש, וזאת הודות לתיאור שמסרה הילדה.

תחילה, בעזרת התיאור, זיהה שוטר סיור של התחנה את פניו של הנאשם, שיום קודם לכן הובא לבית החולים זיו בעיר כשהוא חבול בפניו. במסגרת תחקורים ועבודת שטח מודיעינית שכללה מעקבים ותצפיות בגנים ציבוריים ובאזור ביתו של הנאשם, התברר לשוטרים כי האיש אינו בעיר, אלא שוהה בירושלים. שוטרי משטרת צפת הצליחו לאתר אותו טלפונית ולשכנעו, באמתלה כלשהי, להגיע לצפון. זמן קצר אחר כך הוא נתפס באזור ראש פינה. בתחנת המשטרה בצפת בטוחים כי בלכידתו נמנעו מעשים מגונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully