וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: באוסטרליה ידעו על מעצר "האסיר X"

לוסי אהריש

14.2.2013 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 9:30

מערכת וואלה!

עורך הדין אביגדור פלדמן נפגש עם האסיר X יום לפני שהתאבד. על פי ההערכות, פלדמן הגיע לתאו של בן אלון על פי בקשת אישתו. פלדמן התבקש לחוות דעתו האם רצוי לאסיר להגיע לעסקת טיעון עם האסיר. באוסטרליה כבר הודו כי ידעו על מעצרו של אלון וציינו כי דרשו ערבויות לביטחונו האישי בזמן מעצרו.

כלי תקשורת באירן ולבנון מדווחים כי מורדים סורים חיסלו גנרל במשמרות המהפכה של אירן. לפי הדיווחים, חסן שטארי חוסל כשעשה את דרכו ללבנון. אחרי מלחמת לבנון השנייה נשלח שטארי לשקם את דרום לבנון מטעם הממשל האירני. באירן טוענים כי החיסול בוצע על ידי שכירי חרב של "המשטר הציוני".

פיקוד העורף יקיים הבוקר בשעה 10:05תרגיל התגוננות ארצי בכל מוסדות החינוך בארץ. במסגרת התרגיל תשמע צפירה עולה ויורדת בכל רחבי הארץ למשך 90 שניות.

למי ששכח, הולנטיינס דיי, יום האהבה, מצויין ברחבי העולם היום. כ-2,000 נשים פיליפיניות צעדו ורקדו ביום האהבה ברחובות כשהסיבה העיקרית היא לאו דווקא עודף בדובים ולבבות, אלא מחאה על האלימות נגד נשים.

מזג האוויר: עליה קלה בטמפרטורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully