וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל ירה באדם שהתקרב לגדר הגבול משטח סוריה

13.2.2013 / 18:29

כוח צה"ל זיהה בצהריים דמות חשודה ליד הגדר בדרום רמת הגולן, וירה באוויר במסגרת נוהל מעצר חשוד. משלא עצר, ירה הכוח לעבר רגלו ופגע בה. כוח האו"ם פינה אותו לשטח סוריה

כוח של צה"ל זיהה בצהריים (רביעי) דמות חשודה שמתקרבת משטח סוריה לעבר אזור גדר הגבול בדרום רמת הגולן. הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד וירה באוויר, אך משהאיש לא עצר, ירו החיילים לעבר רגלו - ופגעו בה. כוח של האו"ם הגיע למקום ופינה את האיש לאזור סוריה. גורם צבאי בפיקוד הצפון מסר כי "בעקבות המתיחות בשבועות האחרונים והניסיונות להגיע לגדר נעשית הקפדה על נהלי פתיחה באש, והמענה הוא מיידי".

יום הנכסה, התגודדות אלימה בצד הסורי של מפגינים נגד ישראל, יוני 2011. יובל בן אבו, ג'יליס
חיילים ליד גדר הגבול ברמת הגולן/ג'יליס, יובל בן אבו

בשבוע שעבר נמלט אסיר עולם ישראלי לשטח סוריה, ואילו שניים מבני משפחתו חשודים כי סייעו לו במעשה. על פי החשד, אחיו הצעיר של העבריין הנמלט והחשוד הנוסף ביצעו חתך בגדר הגבול עם סוריה באזור אל רום, על מנת שהאסיר וחבר נוסף יוכלו לחצות את הגדר בבטחה. כוחות צה"ל שזיהו פעילות חשודה בגדר הקפיצו את הכוחות הפזורים לאורך הגבול. תחילה סברו הכוחות כי שני החשודים ניסו לבצע הברחה של סמים, אך בחקירת המשטרה הודו השניים כי הצליחו להבריח את האסיר, שיצא לחופשה קצרה מכלא חרמון בגין מעורבות ברצח.

"מדובר בארבעה גברים שהגיעו עם תיקים לאזור הגבול עם סוריה. כוחות צה"ל הצליחו לעצור את שני החשודים שככל הנראה סייעו בהברחה של שניים נוספים", סיפר בשבוע שעבר מפקד ימ"ר צפון נצ"מ מיכאל שפשק בשיחה עם וואלה! חדשות. "בחקירתם הודו השניים כי הצליחו להבריח אסיר וצעיר נוסף לסוריה יחד עם תיקים. בני משפחותיהם ייחקרו על מנת להבין את המניע של השניים, וכן נחקור את דרך ההימלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully