וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: 5 פלסטינים נעצרו בחשד שתקפו חייל

12.2.2013 / 13:51

הותר לפרסום: צה"ל ושב"כ עצרו חמישה תושבי אזור רמאללה, שנאשמים כי פצעו באורח קל חייל במגדל שמירה במעלה מכמש בשומרון, ורגמו לחבלות בפניו. את הנשק מכרו חברי הכנופיה

שב"כ וצה"ל עצרו חמישה פלסטינים מאזור רמאללה, הנאשמים בתקיפת חייל ובפציעתו באורח קל, וכן בשוד מזוין - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. מכתב האישום שהוגש ב-21 בדצמבר האחרון, עולה כי החמישה, תושבי קלנדיה וארם, נערכו לשוד באמצעות מטף כיבוי, גז מדמיע ואקדח מפלסטיק.

שניים מהם מואשמים שעלו על מגדל השמירה, ולאחר שחייל ביקש מהם להזדהות - שלף אחד הנאשמים אקדח מפלסטיק וכיוון אותו לראש החייל, בעוד הנאשם השני כושל בניסיונו להתיז על החייל חומר מעכב בעירה באמצעות המטף. בשלב מסוים, הצליח אחד מהם לרסס את פני החייל בגז מדמיע, והשני הצליח לגנוב את נשקו האישי של החייל, תוך גרימת חבלות בפני החייל.

מכתב האישום נגד החמישה, עולה עוד כי חברי הכנופיה מכרו את הרובה הגנוב. חלקם אף היה מעורב באירוע דומה לפני כמה חודשים, באזור ההתנחלות מעלה מכמש שבמועצה אזורית מטה בנימין, שבמהלכו נגנב נשק מחייל בבסיס במקום. במשטרה אומרים כי מדובר בחוליה מתוחכמת ונועזת אשר לא בחלה באמצעים, כולל שימוש באלימות קשה. מהחקירה עולה כי החוליה נעזרה במאבטחים ערבים-ישראלים מצפון הארץ ששמרו במעלה מכמש לצורך מידע שהוביל לגניבת כלי הנשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully