וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ניסוי גרעיני, גשם מקומי ודרבי צהוב

לוסי אהריש

12.2.2013 / 9:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: לוסי אהריש מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן. עדכון אחרון: 9:00

מערכת וואלה!

צפון קוריאה ערכה הבוקר ניסוי גרעיני תת-קרקעי. למרות אזהרות המערב, ערכה פיונגיאנג את הניסוי, השלישי מסוגו והראשון בתקופתו של המנהיג קים ג'ונג איל. הפיצוץ גרם לרעש אדמה בעוצמה של 4.9 בסולם ריכטר. בעקבות הפיצוץ, הודיעה מועצת הביטחון של האו"ם כי תתכנס לדיון דחוף.

חייל אמריקני שהשתתף במבצע לחיסולו של מנהיג אל-קאעדה אוסמה בן לאדן, טוען כי צבא ארצות הברית הפקיר אותו לאחר שירה בארכי-טרוריסט. בראיון למגזין אסקווייר אמר החייל כי הוא רעב ללחם וחושש לחייו. "אמרו לי שהשירות שלי נגמר, ואיתו התנאים שלי. תודה על 16 שנים, לך לעזאזל".

השחקן צ'רלי שין מצטרף לממשלת לוס אנג'לס בניסיון לתפוס את השוטר-רוצח כריסטופר דורנר. דורנר הגדיר את שין בתור שחקן אדיר במניפסט שפרסם לפני שיצא למסע הרצח.

והלילה הגדול של הצהובים: מכבי תל אביב הביסה את יריבתה העירונית הפועל תל אביב בתוצאה 4:0, בדרבי הגדול של העיר. מאמן הקבוצה, אוסקר גרסיה, הגיב על המפגן החד-צדדי של קבוצתו, ואמר כי היה צורך בשינוי גישה, שבסופו של דבר הביא לתוצאות.

מזג האוויר היום יהיה קר מהרגיל לעונה, וגשם מקומי יורגש עד שעות הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully