וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול האחים בתל אביב: חברם חשוד במעורבות

11.2.2013 / 9:36

תושב רמת גן בן 26 חשוד במעורבות בפיצוץ מכוניתם ביום שבת של שני האחים שמוכרים למשטרה, בשעה שעמד מחוצה לה. השניים, בעלי עבר פלילי בתחום סחיטת דמי חסות, נפצעו קשה וקל

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

צעיר בן 26 נעצר לפנות בוקר (שני) בחשד שהיה מעורב בפיצוץ מכוניתם של שני אחים במוצאי השבת האחרונה, בדרך בן צבי שבדרום תל אביב. לפי החשד, הצעיר, תושב רמת גן, בילה באותו ערב עם שני האחים, שמוכרים למשטרה, ובשעת הפיצוץ עמד מחוץ למכונית. מצב אחד הפצועים, בן 27, מוגדר קשה, ומצב הפצוע השני, בן 30, מוגדר קל. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

משטרת מרחב יפתח בפיקודו של ניצב משנה דוד גז פתחה בחקירה ובלשים אספו עדויות מתושבי השכונה ומאנשים שהיו עדים לאירוע. מהעדויות עלה כי אדם שלישי היה עם האחים. בתום חקירה עלה שמו של החשוד במהלך הלילה. חקירת המשטרה העלתה שהעצור היה עם האחים הפצועים ברכב לפני שהתפוצץ. בשלב מסוים עצרו השלושה בפיצוציה בשדרות בן צבי ויצאו מהרכב לקנות סיגריות. שני האחים חזרו לרכב ואילו החשוד הנוסף התעכב עוד בפיצוציה ואז נשמע הפיצוץ. לאחר הפיצוץ הוא נמלט על פי החשד מהמקום.

במשטרה חושדים עדיין כי ייתכן שהפיצוץ הוא תוצאה של "תאונת עבודה", אך לא שוללים עדיין את האפשרות כי מדובר בניסיון חיבול של האחים. כך או כך, העצור חשוד במעורבות שכן אם מדובר בתאונת עבודה הוא ידע על פי החשד שמדובר במטען שמונח ברכב ואם מדובר בניסיון חיסול, הימלטותו מהמקום מעוררת חשד.

חשד לניסיון חיסול בתל אביב: שני אחים נפצעו בפיצוץ רכב

ניסיון חיסול בדרום תל אביב. דרור עינב
בשעת הפיצוץ עמד החשוד מחוץ למכוניתם של האחים, שנפצעו קשה וקל. זירת הפיצוץ במוצאי השבת/דרור עינב

החשד המיידי שעלה במשטרה לאחר האירוע הצביע על ניסיון חיסול של השניים, בשל עברם הפלילי של האחים, מתחום סחיטת דמי חסות והחזקת אמצעי לחימה. עם זאת, נבדקה גם האפשרות כאמור כי מדובר ב"תאונת עבודה" של השניים. לאחר האירוע המשטרה סגרה לתנועה את הרחוב מחשש למטען חבלה נוסף במקום. במשטרה ציינו כי לא התקבלה התרעה על כוונה לפגוע בהם.

ניצב-משנה דוד גז הגיע לזירת הפיצוץ במוצאי שבת ואמר כי "סמוך לשעה 21:00 אירע פיצוץ ברכב. בתוך המכונית ישבו שני אנשים, אחד נפצע באורח קשה והשני באורח קל. אנו חוקרים את האירוע, הכיוון מבחינתנו הוא פלילי. אנשי החבלה בודקים את הזירה ויביאו את הממצאים לאחר מכן". עוד עולה כי מוקדם יותר נסעו השניים בדרך בן צבי לכיוון מזרח, עצרו את רכבם ליד קיוסק כדי לקנות דבר מה, וכששבו לכלי הרכב אירע הפיצוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניסיון חיסול בדרום תל אביב. דרור עינב
"שמעתי פיצוץ אדיר", אמר אחד התושבים באזור. זירת הפיצוץ בשבת/דרור עינב

חיים, תושב האזור, סיפר אז כי "שמעתי פיצוץ אדיר, רצתי החוצה וראיתי את הרכב בוער. מחוץ למכונית שכבו שני אנשים פצועים שהועפו ממנו. רצתי לעברם ומשכתי את אחד מהם, שהיה פצוע קל יותר, הרחק מברכב. אנשים נוספים משכו את הבחור השני שהיה במצב קשה מאוד. המשטרה וכוחות ההצלה הגיעו וטיפלו בהם. לא חשבתי יותר מדי, פעלתי מתוך אינסטיקנט. זה אירוע יוצא דופן בשכונה".

אזור הפיצוץ בדרום תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully