וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסמך הרפז" הפוליטי - או התנהלות מטרידה של שר בכיר בליכוד?

8.2.2013 / 16:53

מסמך שנכתב לכאורה בידי יועצת של השר, חתום בראשי התיבות מ.כ., נשלח לחברי מרכז רבים בליכוד והגיע לידי מערכת גלובס. הוא מפרט מסכת מעשים לא ראויים שביצע לכאורה השר

המכתב שמסעיר את המערכת הפוליטית ואת מרכז הליכוד: למערכת "גלובס" הגיע בימים האחרונים מכתב שנכתב לכאורה על ידי יועצת שר בכיר מאוד בליכוד ובו היא מגוללת מסכת של התנהלות מטרידה, בעייתית ולא ראויה של אותו השר - כך פרסם היום (שישי) העיתון.

המכתב שנשלח בהעתקים לחברי מרכז רבים בליכוד, חתום בראשי תיבות מ.כ, ומפרט שורה של מעשים לא ראויים שנעשו לכאורה בשנים האחרונות על ידי השר.

המליאה- טקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013. טלי מאייר
המליאה- טקס השבעת הכנסת ה-19, ינואר 2013/טלי מאייר

המכתב נמצא בידי מערכת "גלובס" כבר מספר ימים אולם במערכת קיימת התלבטות האם לפרסם את תוכנו, מחשש שמדובר במכתב סרק שנכתב והופץ על ידי אויבים פוליטיים של השר ונועד להכשילו.

מנגד, אם יש אמת בדברים החמורים שעולים מן המכתב, ראוי שיחקרו בהקדם. במקרה כזה חשיפתו של המכתב היא הכרחית וראוי שמסמך כזה ייחשף לעיני הציבור ויסיר עננה מטרידה ובעייתית. בכל מקרה, בין אם המכתב נכתב על ידי אותה היועצת הכפופה לשר, ובין אם מדובר בניסיון חיסול פוליטי, חמור הדבר באותה המידה ומן הראוי לפתוח בחקירת הפרשה.

עתה עולה השאלה האם מדובר ב"מסמך הרפז" של הפוליטיקה או בהתנהלות מטרידה של בכיר בליכוד. כזכור, לפני כשנתיים נחשף מסמך שבתחילה כונה מסמך גלנט, ובו הנחיות לבניית תדמית חיובית לאחד המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל, יואב גלנט, תוך הכפשת אחרים. המסמך, שפרסומו עורר סערה ציבורית, התגלה כמזויף, וכך רק גברה הסערה עקב המעשה החמור של זיופו וחוסר הבהירות לגבי השתלשלות האירועים סביבו. בתחילה נודע המסמך כ"מסמך גלנט", אך לאחר שפורסם שהמסמך זויף בידי בועז הרפז, שונה שמו ל"מסמך הרפז".

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully