וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדים זועמים על שרה נתניהו: "לבוש פרובוקטיבי"

6.2.2013 / 10:52

נציגי המפלגות החרדיות טוענים שחשו חוסר נוחות משמלת התחרה השקופה-למחצה של רעיית ראש הממשלה. בתקשורת החרדית כינו את הלבוש "שערורייתי": "נתניהו ביזתה את האירוע"

עריכה: גדי וינסטוק

השמלה החושפנית אותה לבשה רעיית ראש הממשלה בטקס השבעת הכנסת ה-19 אתמול (שלישי), לא נעלמה מעיניהם של מבקרי האופנה. עם זאת, היו כאלה שניסו למנוע מעיניהם מלחזות בלבוש השנוי במחלוקת - מטעמי צניעות. "מדובר בלבוש פרובוקטיבי וחושפני שלא כיבד את המעמד", אמרו חברי כנסת מהמפלגות החרדיות.

בתקשורת החרדית לא חסכו שבטם מהאישה הראשונה של ישראל, וכינו את לבושה "שערורייתי". שמלת התחרה השחורה והשקופה-למחצה, קיבלה התייחסות ב"כיכר השבת", שם נכתב כי "הגברת נתניהו, שנחשבת למי שמובילה את סדר היום בלשכת ראש הממשלה, לא טרחה לכבד את האירוע בלבוש הולם וביזתה אותו בלבושה, שאת תיאור מראהו לא נפרסם מסיבות מובנות". עוד נכתב, כי נתניהו בחרה בלבוש החושפני "למרות נוכחותם של הרבנים הראשיים לישראל והנציגים החרדים".

בכלי התקשורת החרדיים טוענים כי חוסר הנוחות מצד חברי הכנסת מש"ס ויהדות התורה, בא לידי ביטוי כאשר הם ביקשו לשאול בשלומם של ראש הממשלה ורעייתו. לטענתם, מנהיג ש"ס, ח"כ אריה דרעי, נראה באחת התמונות מפנה את עיניו הצידה כדי שלא להביט בלבושה של אשת ראש הממשלה.

"מדובר באירוע ממלכתי, שבו צריך לכבד את את חלקי העם", אמרו גורמים חרדים לאחר הטקס. לכן, לדבריהם, "היה ראוי לכבד את הנציגים החרדים במעמד זה, ולא לבוא בלבוש פרובוקטיבי כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully