וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשוחרר בקרוב? אתי אלון ביקשה ניכוי שליש ממאסרה

5.2.2013 / 21:30

בעוד כחודש תדון ועדת השחרורים בבקשתה של אלון, שהורשעה בפרשת הבנק למסחר בגניבת 250 מיליון שקלים, לכיסוי חובותיו של אחיה, עופר מקסימוב. בשב"ס היא מוגדרת אסירה חיובית

אתי אלון, שהורשעה במעורבות בפרשת הבנק למסחר, הגישה באחרונה בקשה לניכוי שליש ממאסרה. אלון, שנידונה בשנת 2003 ל-17 שנים בכלא, סיימה זה מכבר לרצות שני שליש מתקופת מאסרה. בעוד כחודש יתקיים דיון בוועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר בעניין בקשתה של אלון, שנחשבת בשירות בתי הסוהר לאסירה חיובית, ללא כל בעיות משמעת מיוחדות.

אלון הורשעה לפני כעשור בגניבת 250 מיליון שקלים מ"הבנק למסחר", לטובת כיסוי חובותיו בשוק האפור של אחיה, עופר מקסימוב. אלון, כמו גם אביה אביגדור, הורשעו בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה בידי עובד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון. כמו כן, אלון הורשע גם ברישום כוזב במסמכי תאגיד, וכן במרמה והפרת אמונים.

"תרנגולת פלאית-פלילית רבת תושייה, עבריינית המטילה ביצי זהב", כך כינתה את אלון השופטת קפלן-הגלר בהכרעת הדין. לדבריה, אלון, אחיה ואביהם היו "השלישייה הלא קדושה". לפני כשנתיים קבע בית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי שירות בתי הסוהר הפלה את אלון לרעה, ואישר את בקשתה לצאת לשיקום קבוצתי מחוץ לכתלי בית הסוהר.

  • עוד באותו נושא:
  • אתי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully