וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזכר הנספים: נחנכו מבנים על שם אהובה תומר

קובי מנדל

5.2.2013 / 21:33

במחוז חוף נחנך גם בית ספר לשוטרים על שם סנ"צ יצחק מלינה, שנספה גם הוא באסון הכרמל. "עם שלא זוכר את עברו, ההווה שלו דל ועתידו בערפל", ציטט מפקד המחוז את יגאל אלון

במחוז חוף של המשטרה זוכרים את הנספים באסון הכרמל. הערב (שלישי) נחנכו במחוז מרד"מ (מרכז דיווח מבצעי) ומרכז שליטת מפקדים על שמה של תת-ניצב אהובה תומר שנספתה בשריפה. כמו כן, במחוז חוף חנכו גם את בית הספר המחוזי על שמו של נספה אחר - סגן-ניצב יצחק מלינה.

נחנך מרד"מ מחוז חוף ( מרכז דיווח מבצעי )  על שמה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל שנספתה באסון הכרמל, ינואר 2013. חטיבת דובר המשטרה
חניכת המרכז על שמה של אהובה תומר, היום/חטיבת דובר המשטרה

הטקס נערך במעמד המשפחות השכולות, ראש אג"ם ונציגי מחלקת פרט באגף משאבי אנוש. מרכז הדיווח החדש שמצוי בבניין מטה מחוז חוף, הותאם ושודרג לצורך עבודה בשגרה ובחירום. כעת, המרכז מאפשר לפיקוד לשלוט על הנעשה ברחבי המחוז ולפקד תוך תיאום עם גורמים נוספים באירועי קיצון.

בית הספר המחוזי שייפתח השבוע מיועד להכשרת שוטרי המחוז לצורך אימונים והשתלמויות. בבית הספר הושקעו אמצעים רבים כדי לספק לשוטרים סביבת למידה נוחה. ניצב חגי דותן, מפקד מחוז חוף, ציין במהלך הטקס את חשיבות הנצחת זכרם של הקצינים והנחלת מורשתם וערכיהם, וציטט את דברי יגאל אלון: "עם שלא זוכר את עברו ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully