וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה מאזור ירושלים ייצר מריחואנה בביתו

3.2.2013 / 23:15

המורה, בן 29 מאבן ספיר, נעצר בחשד שהזמין שתילי מריחואנה מחו"ל והחזיק 6 ק"ג סם. בחיפוש בביתו נמצא ארון קיר מוסלק ובתוכו צמחים הנחשדים כמריחואנה ומכשירי גידול סמים

מורה בן 29 ממושב אבן ספיר באזור ירושלים נעצר לפנות ערב (ראשון) בחשד להחזקת שישה קילוגרם סם מסוג מריחואנה בביתו ולייצור סמים. החשד עלה לאחר שמעטפה שהגיעה לנתב"ג עוררה את חשדם של עובדי המכס. בבדיקת המעטפה התברר כי היא מכילה שתילים של מריחואנה. המידע הועבר למשטרה ושוטרי יחידת 101 של מג"ב מרכז עשו את דרכם לביתו של מקבל המעטפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד נעצר בעקבות קבלת מעטפה חשודה בנתב"ג. השתילים הוסתרו בארון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהגיעו השוטרים לכתובת המצוינת על המעטפה בנתניה התברר להם כי החשוד לא נמצא בדירה. לאחר תחקור קצר של הדיירים במקום, התברר כי החשוד עבר להתגורר במושב אבן ספיר באזור ירושלים. השוטרים הגיעו לביתו של החשוד שנעצר ובביתו התבצע חיפוש יסודי בניסיון לאתר סמים נוספים.

בחיפוש בדירה גילו השוטרים ארון קיר מוסלק בתוך אחד הקירות של החדרים הפנימים בבית. בתוך הארון, בין בגדים וחפצים שונים, נמצאו צמחים הנחשדים כמריחואנה ומכשירים המשמשים לכאורה לגידול סמים. לטענת המשטרה, נמצאו שלושה צמחים הנחשדים כצמחי מריחואנה, נורות חימום, טפטפות ואביזרים נוספים. בנוסף נמצאו בארון לכאורה סמים מוכנים שהוכנו במעבדה המוסלקת. בתום תחקור קצר התברר לשוטרים כי החשוד משמש כמורה בחטיבה באזור ירושלים המלמד היסטוריה ואזרחות. בתום החיפוש הוחרם כל הציוד במקום והחשוד הועבר לחקירה במשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד מלמד היסטוריה ואזרחות באזור ירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully