וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר עם סימני אלימות נמצאה בשרון

עובד זר, אזרח תאילנד בן 40, נמצא ללא רוח חיים בחדרו שבקיבוץ העוגן. גופתו של הגבר נמצאה במצב ריקבון מתקדם, והועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

חשד לרצח: עובד זר, אזרח תאילנד בן 40, נמצא הבוקר (שבת) בחדרו בשטח החקלאי של קיבוץ העוגן שליד נתניה, כשהוא ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופו. בשלושת הימים האחרונים לא נוצר עמו קשר, עד שהבוקר הוזעקו פרמדיקים של מגן דוד למקום ונאלצו לקבוע את מותו של הגבר, שגופתו נמצאה במצב ריקבון מתקדם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע והגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

לזירת האירוע הגיעה צמרת המשטרה באזור, מפקד המרחב ניצב משנה ניסים מור, מפקד תחנת נתניה ניצב משנה אלון אריה ומפקד תחנת שדות רב פקד משה כהן. בשלב זה גובים עדויות מהמעסיקים של האזרחים התאילנדים וממתינים למתורגמנים בכדי שיוכלו לגבות עדות מהפועלים במקום.

גופת עובד זר מתאילנד התגלתה בחדרו סמוך לקיבוץ העוגן בעמק חפר, 2. בפברואר 2013. שלומי גבאי
הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר/שלומי גבאי

האזור בו נמצאה הגופה

לפני כשבועיים נעצר אזרח אריתריאה בחשד שרצח את אשתו בת ה-30 בפתח תקווה. הבעל הודה בחקירתו כי היכה אותה עם כוס זכוכית לאחר שבין השניים התפתח ויכוח, וכפי הנראה מעוצמת המכה סבלה אשתו מדימום מסיבי בראשה ומתה תוך דקות ספורות. עוד עלה מחקירת האירוע, כי שני ילדי הזוג היו בבית בעת העימות בין הוריהם, וכי לאחר שראה הבעל את כמות הדם שניגרת מראשה של אשתו - העביר את גופתה לדירה אחרת בה מתגוררים אזרחים זרים.

את המשטרה הזעיק לזירה נתין זר נוסף, שאינו דובר עברית אך מהשיחה עמו הובן במוקד כי דבר מה אירע. ניידת שהגיעה למקום מצאה את האישה שוכבת בתוך שלולית דם, כאשר היא ללא רוח חיים. הבעל נמצא במקום ונעצר. שירותי הרווחה בפתח תקווה לקחו חסות על שני ילדי הזוג, ששהו אצל שכניהם.

גופת עובד זר מתאילנד התגלתה בחדרו סמוך לקיבוץ העוגן בעמק חפר, 2. בפברואר 2013. שלומי גבאי
גופת עובד זר מתאילנד התגלתה בחדרו סמוך לקיבוץ העוגן בעמק חפר, 2. בפברואר 2013/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully