וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב תקלה הופעלה אזעקה בדרום; בהלה אחזה בתושבים

יהושע בריינר ורמי שני

2.2.2013 / 1:39

אזעקת שווא נשמעה הלילה ביישובים רבים בדרום ובשפלה, ובהם אשקלון, שדרות וגדרה. תושבת אשקלון: "זה החזיר אותי לעמוד ענן. חשבתי שיש לזה קשר לתקיפה בסוריה"

אזעקת שווא נשמעה הלילה (שבת) ביישובים בדרום הארץ ובאזור השפלה. בין היתר נשמעה אזעקה באשקלון, בשדרות, בגדרה ובגן יבנה. לא דווח על נפילות. עוד עולה כי מדובר בתקלה במערכת. מפיקוד העורף נמסר כי מדובר בתקלה שמקורה טרם הוברר וכי הנושא בבדיקה.

אילוסטרציה. ShutterStock
מפיקוד העורף נמסר כי מדובר בתקלה במערכת/ShutterStock

תושבים רבים באזור הדרום העידו כי נבהלו מאוד למשמע האזעקה. איתן קסנטיני, בעל פאב הפישנזון במרינה באשקלון, סיפר כי הופתע מאוד לשמוע את האזעקה. לדבריו, "אנשים מאוד נבהלו וחשבו שירי הטילים חזר, במיוחד אחרי הדיווחים בימים האחרונים על מה שקרה בסוריה. חשבנו שעברנו את הימים הקשים של ירי הטילים עלינו, ופתאום לשמוע את האזעקה החזיר אותנו לתקופות הקשות כאן באזור. חבל שתקלה שכזאת מתרחשת דווקא בליל שישי כשאנשים רוצים לצאת קצת וליהנות".

תושבת נוספת העידה גם כן על הפחד שאחז בה. לדבריה, "התעוררתי בבהלה ורצתי מיד לממ"ד. חשבתי שפרצה מלחמה. לא הבנתי מה קרה. נבהלנו נורא. חשבנו שעברנו את התקופה הקשה, ועכשיו באמצע הלילה לשמוע שוב את האזעקה החזיר אותנו לימים הקשים של עמוד ענן ולחרדות שליוו אותנו באותה תקופה. מיד חשבתי שיש לזה קשר לתקיפה בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully