וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ופצוע קשה בתאונה חזיתית בצפון הארץ

קובי מנדל

31.1.2013 / 17:08

שני כלי רכב שנעו על כביש 784 ליד כפר כאוכב התנגשו בעוצמה רבה זה בזה. צוות מד"א קבע את מותו של אחד הנהגים בשטח, ואחר פונה לבית החולים. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

הכבישים שוב גובים קרבנות, הפעם בצפון הארץ. נהג כבן 60 נהרג אחר הצהריים (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה ליד הכפר כאוכב שבאזור משגב, בגליל המערבי. אדם נוסף נפצע באורח קשה.

בתאונה התנגשו חזיתית שתי מכוניות שנעו על כביש 784. כתוצאה מהפגיעה הקשה נפצע אחד הנהגים באורח אנוש, והאחר כאמור נפגע באורח קשה. אחרי שחולץ מכלי הרכב, העניקו כוננים של ארגון "איחוד הצלה" לפצוע האנוש טיפול רפואי ראשוני, וצוות מד"א שהגיע לזירת התאונה ביצע בו פעולות החייאה ממושכות. למרות המאמצים, נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו. הנהג השני הועבר להמשך טיפול בבית החולים בנהריה. המשטרה פתחה בחקירת התאונה, על מנת להבין מה הוביל לתוצאה הקטלנית.

סמל ערן לוי משירותי הכיבוי של הגליל המערבי הוזעק למקום וסיפר לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על תאונה חזיתית קשה בדרך לצומת משגב. לפי מצב המכוניות, ההתנגשות הייתה בעוצמה רבה וכתוצאה מכך החלקים הקדמיים של שתי המכוניות נמעכו". לדבריו, המשטרה נאלצה לסגור את הכביש, לאחר שנשפך עליו שמן רב משתי המכוניות שניזוקו בתאונה. "כעת אנו פועלים לשטיפת הכביש לפני פתיחתו מחדש לתנועת כלי רכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully