וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר יצא מרכבו ונפגע קשה מרכב חולף ליד נצרת

קובי דוד

25.1.2013 / 17:23

הצעיר שנסע מכיוון אכסאל עצר את הרכב בשוליים מסיבה שאינה ברורה ונעמד סמוך לחלקו האחורי רכב אחר סטה מנתיבו ופגע בצעיר, שגפיו התחתונות נקטעו. הנהג הפוגע עוכב לחקירה

צעיר כבן 25 שעצר את רכבו בצד הדרך נפגע בצהריים (שישי) באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בכניסה למנהרה בכביש מנצרת לעפולה. פרמדיקים של מד"א מרחב גלבוע העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא סובל מחבלות קשות ביותר בגפיים התחתונות לבית החולים העמק בעפולה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה.

מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר נסע עם רכבו הפרטי מכיוון צומת אכסאל לכיוון כביש המנהרות שמחבר בין נצרת לעפולה. מסיבה שאינה ברורה הוא עצר את הרכב בשוליים, יצא מהרכב ונעמד סמוך לחלקו האחורי. רכב שהגיע מכיוון צומת אכסאל סטה מנתיב הנסיעה ופגע בצעיר.

שימי פרג'י, דובר מד"א גלבוע, סיפר כי "מדובר בצעיר בן 25 שנפצע באורח קשה כתוצאה מדריסה. הוא הועבר במצב קשה לבית חולים העמק, עם קטיעה מלאה של הגפיים התחתונות". רב פקד ערן פרדו, קצין בוחני תנועה צפון הוסיף כי "בוחני התנועה נמצאים בשטח על מנת לחקור את הסיבה שלשמה הנהג הפצוע יצא מהרכב ונעמד בחלק האחורי שלו. הנהג הפוגע עוכב לחקירה".

אזור התאונה:

התאונה ממשיכה יממה קטלנית בכבישים כשהלילה מת מפצעיו הרב יהודה חיימוב בן 49 משדרות, שנפצע אמש באורח אנוש בתאונת הדרכים באזור צומת איבים שליד שדרות. הרב חיימוב שימש כרב שכונתי בעיר וכרב הקהילה הקווקזית והבוכרית. הוא הותיר אחריו אישה, 11 ילדים וכמה נכדים. מחקירת התאונה עולה כי המכונית סטתה מנתיבה, התהפכה והתנגשה בעמוד. מעצמת ההתנגשות נפצע הרב באופן אנוש וצוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליו פינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון, שם ניסו הרופאים להציל את חייו אך נאלצו בשלב מסוים לקבוע את מותו. הלווייתו התקיימה הבוקר בבית העלמין בשדרות.

אמש נהרג צעיר בן 24 בהתהפכות רכבו ליד הכפר בוקעתא שבצפון רמת הגולן. מבדיקה ראשונית של כוחות המשטרה עולה כי הצעיר, ככל הנראה תושב אחד הכפרים באזור, איבד את השליטה על כלי הרכב, והתהפך לצד הדרך. בוחני התנועה של מחוז צפון במשטרה פתחו בחקירת האירוע. כוחות מד"א ממרחב ירדן שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנהג.

בתאונה נוספת ברמת הגולן ליד היישוב אליעד, כלי רכב ובו ארבעה בני אדם התנגש בסוס שהיה בשולי הכביש. קשישה בת 78 שישבה ליד הנהג נפצעה באורח בינוני והיא פונתה לטיפול כשהיא סובלת משבר בגולגולת. שלושת הנוסעים האחרים פונו במצב קל לבית החולים פוריה שליד טבריה. כתוצאה מפגיעת הרכב, הסוס התמוטט ומת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully