וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב רמת גן דקר אמו הקשישה ופצע אותה קשה

25.1.2013 / 13:52

בת אחרת של הקשישה הזעיקה את המשטרה לאחר שאמה התקשרה אליה. האם פונתה לבית החולים והוכנסה לניתוח. פרמדיקית: "בכל שנותיי בעבודה לא נתקלתי במראות קשים כאלה"

תושב רמת גן בן 46 נעצר לפנות בוקר (שישי) בחשד שתקף את אמו, קשישה בת 78, בדקירות סכין וגרם לה חבלות קשות בפניה. האם פונתה לבית החולים תל השומר במצב קשה והוכנסה לניתוח. החשוד חש ברע במהלך החקירה ופונה גם הוא לבית החולים תל השומר. יצוין כי לאיש יש עבר פסיכיאטרי.

מי שהזעיקה את המשטרה הייתה בת נוספת של הקשישה, לאחר שאמה התקשרה אליה. שוטרי מרחב דן שהגיעו למקום עצרו את הבן. בעבר הוא כבר נעצר בחשד לעבירה אחרת אבל בית המשפט קבע שהוא אינו כשיר לעמוד לדין.

מיכל שמחון, פרמדיקית ותיקה במד"א, סיפרה שהתקבלה קריאה על אישה שהותקפה בבית ברמת גן. "הגעתי למקום, נכנסתי לחדר וראיתי את האישה, בשנות ה-70 לחייה, יושבת על המיטה בהכרה מלאה עם פגיעות קשות ביותר פנים. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותה במהירות לבית החולים. בכל 25 שנותיי כפרמדיקית לא ראיתי מראות קשים כאלה. הייתי בפיגועים ובתאונות קשות והאירוע הזה כאילו לקוח מסרט אימה. כל הצוותים שלקחו חלק באירוע יצאו עם דמעות בעיניים".

השוטרים שהגיעו למקום היו צריכים להשתלט על החשוד שהיה אחוז אמוק, קילל והתנגד. הם ריתקו אותו לרצפה, השתמשו בטייזר (אקדח הלם) אזקו אותו ועצרו אותו. יצוין כי לא ניתן לחקור את האיש בשל מצבו הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully