וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט ופרי באולפן וואלה!: "מסכימים על רוב הדברים"

23.1.2013 / 11:00

"אנחנו מסכימים עם בנט ב-70% מהנושאים", אמר באולפן וואלה! מספר 5 במפלגתו של לפיד, יעקב פרי. בנט, מנגד, קרץ לנושאים שקרובים ללפיד: "העם רוצה אחדות ושוויון בנטל"

צילום: מתוך משדר הבחירות של וואלה! חדשות

"אנחנו מסכימים עם בנט ב-70% מהנושאים", אמר הבוקר (רביעי) באולפן וואלה! חדשות מספר 5 ברשימת יש עתיד, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי. בנט עצמו, מנגד, אמר הבוקר בראיון לוואלה! חדשות כי "עם ישראל רוצה אחדות", וקרץ לכיוונו של לפיד כשהוסיף כי על הפרק "פיתרון לבעיית השוויון בנטל והורדת המחירים, ובעיקר הדיור. אני עדיין לא בתיקים".

היום שאחרי בחירות 2013 - כותרות אחרונות
כ-99% מתוצאות האמת: שוויון בגושים, קדימה בפנים
המועמדים שכוססים ציפורניים בהמתנה לקולות צה"ל
משחק הרכבת הקואליציה: ארבעה תרחישים אפשריים

משה שלונסקי ויעקוב פרי בפאנל הבוקר באולפן וואלה, ינואר 2013. מגד גוזני
"מסכימים עם בנט על 70% מהנושאים". פרי באולפן וואלה! חדשות, הבוקר/מגד גוזני

עם זאת, בהתייחסו לאפשרות שלפיד ובנט ישתפו פעולה בממשלה הבאה, ציין פרי כי "ישנם נושאים שלפי הידוע לי לא נוכל לגשר עליהם". כפי הנראה, התכוון פרי לנושא המדיני ולחתירה למשא ומתן עם הפלסטינים: "אנחנו רוצים לחזור למשא ומתן, לא נוותר על גושי ההתיישבות ולא נחלק את ירושלים, הכל ידוע גם לפלסטינים שכן מדובר במתווה בוש", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרץ לנושאים שקרובים ללפיד. בנט בראיון לוואלה! חדשות, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסף על פרי, חבר כנסת חדש נוסף מרשימתו של לפיד, עפר שלח, התארח גם הוא באולפן וואלה! חדשות. "ישראל צריכה להיות מדינה רודפת שלום ולעוט על כל הזדמנות. הסדר מדיני הוא אינטרס ישראלי, ואנחנו רוצים גירושים מהפלסטינים ולא נישואים", אמר שלח ולמעשה הגדיר את סלע המחלוקת בין מפלגתו לזו של בנט. "בממשלת ימין-חרדים לא נצליח לממש את סדר היום שלנו, אבל ממשלה כזו לא אפשרית מתמטית. מי שרוצה להרכיב ממשלה בישראל חייב לעבור דרך יש עתיד ודרישותיה", הבהיר שלח.

שלח: "ב-72 השעות האחרונות זה היה כמו סכר שנפתח"

"אני לא חושב שאהיה שר גם אם נהיה בממשלה", אמר שלח, "זה לא על סדר היום". "אני בטירוף, הייתי עד למערכות בחירות רבות כעיתונאי, בפעם הראשונה אני כאן כפוליטיקאי והייתי במרכזו של דבר פוליטי שלא היה פה. ב-72 השעות האחרונות זה היה כמו סכר שנפתח, עבדנו בשביל זה ואני באמת חושב שהעם אמר את דברו".

פאנל בוקר באולפן וואלה בבוקר אחרי הבחירות, ינואר 2013. מגד גוזני
עפר שלח/מגד גוזני

כמו ראש מפלגתו, שלח ניסה להגדיר מחדש את חלוקת הגושים. "הדיבור הזה שמחלקים את זה לגוש ימין ושמאל לא מעניין את האנשים, ומה שיש עתיד אמרה - הוא שמעניין אותם", הסביר. לדבריו, מפלגתו נהנתה משיעורי הצבעה גבוהים בקרב שני הגושים. "ב-48 השעות האחרונות הגיעו אנשים שבאו מהליכוד, אנשים שבאמת שאלו את עצמם איזה פתק לשים. הייתה הרגשה של צונאמי", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתוצאות האמת בחלוקה ליישובים

הקליקו על שמו של הח"כ לקבלת מידע אודותיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully