וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט במסרים מעורפלים בנושא ההמלצה על ראש הממשלה

יהושע בריינר

22.1.2013 / 23:39

"ישבנו בעבר בממשלות ימין וגם בממשלות אחרות", אמר יו"ר הבית היהודי לאחר פרסום המדגמים. ח"כ אריאל ציין כי "כנראה נמליץ על נתניהו, אך נדון בנושא ההמלצה לנשיא מחר"

צילום: מאל בנאוליאל, עריכה: מיכאל ברגמן

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט רמז אמש (שלישי) כי לא בטוח שסיעתו תמליץ על בנימין נתניהו לנשיא המדינה כמועמד לראשות הממשלה. בנאום שנשא בפני תומכיו, לאחר פרסום תוצאות המדגמים, אמר בנט: "ישבנו בעבר בממשלות ימין וגם בממשלות אחרות". גם המדורג במקום השני ברשימה, חבר הכנסת אורי אריאל, אמר "אנו כנראה נמליץ על נתניהו, אך השיעה תדון בנושא ההמלצה מחר בבוקר".

בנט  במטה הבית היהודי, נואם -יום הבחירות ינואר 2013. נמרוד סונדרס
"יש אמת אחת - ארץ ישראל שייכת לעם ישראל". בנט נואם, אמש/נמרוד סונדרס

מפלגת הבית היהודי תקבל, על פי המדגמים שפורסמו, בין 11 ל-13 מנדטים בכנסת הבאה, פחות מכפי שצפו חלק מהסקרים. "אויבנו יידעו שעם מדינת ישראל לא מתעסקים", הכריז בנט בנאום בכפר המכביה, והוסיף כי "יש אמת אחת - ארץ ישראל שייכת לעם ישראל".

"הבית היהודי הוא הבית החדש של כולם, של כל עם ישראל, של ישראל שמאמינה בכוחה. היום הקמנו בית חדש שיודע לשמור על תושביו לא רק עם בטון, אלא עם תעוזה וכח לחימה, ממש כמו פעם", אמר בנט.

יו"ר הבית היהודי המשיך וציין כי הוקם "בית לציונות גאה ולא מתרפסת. בית חדש שלא יהיה שבוי בידי קבוצות אינטרסים אלא ילחם למען הורדת יוקר המחיה לכל עם ישראל. אנחנו ניבחן האם נלחם למען כל עם ישראל כמו למען ארץ ישראל. בבית הזה נפעל לשוויון הזדמנויות לכל עם ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הבית היהודי, תוצאות המדגם יום הבחירות ינואר 2013. נמרוד סונדרס
"ארץ ישראל שייכת לעם ישראל". חגיגות במטה הבית היהודי/נמרוד סונדרס

עוד קודם לכן טען חבר הכנסת אורי אריאל כי אין אכזבה מהתוצאות. "זהו הישג שלא היה לנו מעולם. נכון שהסקרים אמרו אחרת, אבל יש לנו סבלנות לחכות לתוצאות האמת. התמקדנו בכך שפתחנו עצמנו לקהלים נוספים ויצרנו פלטפורמה להתמודדות הבאה. יש אפשרות בהחלט שנשב יחד עם לפיד, אך זה תלוי בקווי היסוד. יש לנו קווים אדומים והם הכרה במדינה פלסטינית ובנושאי ארץ ישראל ונדון על זה הלילה עם בנט, ונראה לאן פנינו".

חברת הכנסת העתידית, אורית סטרוק, הוסיפה כי "תוצאות הבחירות הוכיחו שהעם הבין שאין שום סיכוי להסדר עם הפלסטינים. אני מאמינה שגם יאיר לפיד חושב כך ובסופו של דבר מאמינה שנוכל לשבת יחד בקואליציה".

מדגמי הבחירות המתעדכנות

תוצאות האמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully