וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל בוחרים, ברשות מיואשים: "לא משנה מי ינצח"

22.1.2013 / 14:29

היום שאחרי הבחירות מדאיג את הפלסטינים בגדה וברצועה, אשר לא רואים סיבה לתקווה באופק. "כל הסימנים מראים שנתניהו ינצח, וזה יהיה אסון גדול"

צילום: דייב שחר, עריכה: יאיר דניאל

בעוד שבישראל המערכת הפוליטית תוססת היום (שלישי), הפלסטינים מביעים בעיקר ייאוש כאשר הם נשאלים על היום שאחרי הבחירות. "זה לא משנה מי ינצח, התוצאה תהיה זהה", אמר אחמד עמרו, פרופסור מאוניברסיטת אל קודס ברמאללה. "הישראלים רוצים את האדמה הזאת, אבל לא את האנשים". עמרו הוסיף כי "היינו צריכים להתכונן להתמודדות עם המצב בו אנו נמצאים, ולא לתלות יותר מדי תקוות במי עשוי לנצח".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

רופא תושב עזה, חוסיין עקלאן, אמר כי "הפלסטינים עדיין מקווים כי הבחירות יובילו לשלום, להכרה במדינה פלסטינית ולשוויון לעם הפלסטיני". עם זאת, הוא הוסיף: "כל הסימנים מראים שנתניהו ינצח, וזה יהיה אסון גדול". גם מוחמד זאיד מרמאללה הביע ייאוש דומה: "העבודה, ליכוד, אין הבדל", אמר. "לי אכפת מה יקרה ברחובות פלסטין. אני מצביע לפתח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"העבודה, ליכוד, אין הבדל". בחירות בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון אמר נתניהו בראיון לוואלה! חדשות כי אין בכוונתו לפנות יישובים אחרי הבחירות לכנסת, בין אם באופן חד-צדדי ובין אם במסגרת הסכם מדיני. בראיון מיוחד שהעניק במעונו בירושלים לוואלה! חדשות אמר נתניהו: "לא עקרתי אף יישוב, ואני לא מתכוון לעקור אף יישוב. כל השיטה הזאת של בולדוזרים מיצתה את עצמה, וראינו לאן היא הובילה. אנחנו עקרנו יישובים וקיבלנו טילים. אני לא מתכוון לעשות את זה". בתשובה לשאלה "ואם זה יהיה בהסכם?", הצהיר נתניהו: "אז מה אם זה בהסכם? זה משנה משהו? מישהו יכול לתקוע לנו היום שכשאתה מפנה שטח, עוקר יהודים, ושהחמאס לא נכנס, ושבאי כוחה של אירן לא נכנסים? הרי כל אחד רואה מה קרה בפועל".

5,656,705 אזרחים בעלי זכות בחירה יכולים לממש את זכותם הדמוקרטית ולהשתתף בקביעת הרכבה של הכנסת ה-19. בתום חודשים ארוכים של קמפיין הגיעו 32 מפלגות אל קו הסיום. 10,132 קלפיות נפתחו ברחבי הארץ והן ייסגרו הערב בשעה 22:00, מלבד קלפיות ביישובים הקטנים, שנסגרות שעתיים קודם לכן. כאן בוואלה! חדשות נדווח על תוצאות הבחירות בזמן אמת עם כל העדכונים והדיווחים מהשטח במשדר מיוחד עם ינון מגל החל מהשעה 20:30.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully