וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אתם שתצחקו על תעמולת בחירות?

22.1.2013 / 6:32

נערה בהצבעה 6: האיש הכי מפחיד, האפרוח הכי חמוד, התפאורה הכי יפה והתשדירים הכי מבאסים - רחלי רוטנר מסכמת שבועיים של תעמולת בחירות. ואף מילה רעה על שאול מופז

האיש הכי מפחיד: ללא ספק, אורי גבריאל. אתם אולי תכחישו, אבל עכשיו אתם קצת יותר חוששים מבעבר ללכלך על שאול מופז, והאמת - גם לשאול זר ברחוב מה השעה. אולי הוא יחנוק אתכם על המקום בשאגת "מיייי אתם, אנשים קטנים ומאופסים שכמותכם, שתשאלו אותי מה השעה! שלוש וחצי".

האיש הכי מסתורי: יואל רזבוזוב, מספר 8 ברשימה של "יש עתיד". "אתם בכלל מכירים אותו?", זעק רוני בראון בתשדיר של קדימה. "מה הוא עשה בכלל? אותו אתם מעדיפים על פני מופז?!". ואנחנו נשארים תוהים, מה עשה באמת יואל רזבוזוב, מיהו ומהו, אולי צל עובר ואולי ראשית צמיחת גאולתנו, לעולם לא נדע, ושמו מהלך עלינו קסם, ונשמתנו הומה אליו בלילות.

האיש הכי רוחני: לא רב ולא היפי, האיש הכי רוחני בתשדירי הבחירות הוא הכושי-כלשהו מהתשדיר של "עוצמה ישראל", שבקטע וידיאו שאמור להיות מבעית, קובע: "זו לא האדמה של אף אחד, זוהי אדמתו של אלוהים". עיצרו אותו!

המפלגה הכי מפתיעה: מפלגת כלכלה, כמובן. בתחילה חשבנו שהיא רק מפלגת גימיק עם יוסי בובליל ויובל המבולבל, ובזכות התשדירים גילינו שהיא מפלגת גימיק עם השפלת נשים. באנו לקלל ויצאנו מקללים.

האפרוח הכי חמוד: בוקר בהיר אחד החלה הביצה לבקוע, ומתוכה הציץ ראשו החמוד של אילן משיחא. "הצביעו 'הי! מורשת אבות'", צייץ בשמחה, "ואני אהיה ראש הממשלה שלכם! באמת! תראו איזה סמכותי אני - - - יה, הנה זחל!", והחל מתרוצץ ברחבי המשק וקליפת ביצה לראשו, כשכולם מחייכים כלפיו באהבה וחושבים "איזה יצור מטומטם ומקסים". הרבה יותר מוצלח מהמשיח הקריפי מהמרתף של "ברית עולם".

התפאורה הכי יפה: כולם הצטלמו על רקע אולפן, משרד, מסך ירוק. רק האנשים החרוצים של מפלגת "הישראלים" השקיעו והצטלמו על חוף הים בשקיעה. אמנם זה התנגש עם יום צילומים לקליפ של אבי ביטר, אבל כמעט לא רואים את השחורדינית שרצה ברקע עם פרחים.

המשפט הכי מוצלח: "תן לי שני צ'ייסרים, דמוקרטיה וחופש". מפלגת הפיראטים מעיפה לנו את המוח עם פיסת שנינות עשויה יד אומן.

הלקח הכי חשוב: "את הבעיות הקטנות כל אחד יכול לפתור". משה כחלון לא מבין למה אנחנו נטפלים לראש הממשלה עם השטויות שלנו.

הטרן-אוף הכי גדול: נער ונערה עומדים לפצוח בסקס סוער, כשלפתע ציפי לבני מגיחה להם מהשמיכה ומסבירה על דמוקרטיה. אוקיי זקפה, נתראה בעוד שנתיים!

הרגע ההיסטורי הכי מרגש: ביבי מוצא חותם עתיק של המלך חזקיהו, המאשר שגם הוא כמו צ'אק נוריס מביע בו את תמיכתו.

הרגע ההיסטורי הכי מרגש 2: אנשי ש"ס מוצאים פקס עתיק ומשתמשים בו לתשדיר "כוכבית גיור" השערורייתי שלהם.

התכונה הכי פופולרית: עוצמה. כולם רוצים עוצמה ומפגינים עוצמה, למרות ש"עוצמה" מקבלים רק בשלב השני של התפתחות הפוקימון.

התשדירים הכי מבאסים: של חד"ש. עוד הרצאה מתועדת, עוד נאום במצלמה רועדת, שיוויון זה חשוב, שלום זה נחמד, מופאסה נמצא בתוכך, בלה בלה בלה. זה טלוויזיה פה, לא שעת מחנך, אם אין לכם איזה איש מפלגה מטורלל כמו לאחרים אז אל תטרחו, נסתפק בלעשות SHARE לפוסט שלכם בפייסבוק.

המפלגה הכי קרבית: מה זאת אומרת?! הבית היהודי!

האיש הכי מדהים: שאול מופז. אמרנו את זה בסדר, אורי? אז בבקשה, תניח לצוואר שלנו, אנחנו כבר על סף איבוד הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully