וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-90: הליכוד משתמש גם ביגאל עמיר נגד בנט

יהושע בריינר ופנחס וולף

21.1.2013 / 23:20

סרטון שצובר תאוצה ברשתות החברתיות הציג שאלון טריוויה לצופים, ובו מוזכרת המלצתו של רוצח ראש הממשלה להצביע לבית היהודי. הליכוד: "הסרטון אינו על דעתנו, דרשנו להסירו"

יח"צ - חד פעמי

ניסיון נואש של הדקה ה-90? סרטון שהועלה אמש לעמוד היוטיוב הרשמי של הליכוד-ישראל ביתנו, ושצובר הערב (שני) תאוצה ברשתות החברתיות, תוקף את רשימת הבית היהודי ואת חבריה על סוגיות שונות, ובין היתר, משתמש בטענות שהועלו השבוע לפיהן יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, תומך ברשימת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט, ואף קרא לבני משפחתו להצביע לה. הערב מיהרו בליכוד-ביתנו להסיר את הסרטון מעמוד היוטיוב של המפלגה, לאחר שקיבלו טוקבקים נזעמים בעניין.

הסרטון ערוך כשאלון טריוויה, ובין היתר מוצגת בו השאלה: "יגאל עמיר ביקש ממשפחתו להצביע למפלגת...", כשהתשובה היא: "הב_ת ה_ _ _ די", כשמובן שהכוונה היא לרשימת הבית היהודי. לאחר מכן, מופיעה השקופית "מוגש כחומר למחשבה מטעם הליכוד-ישראל ביתנו".

הרשת סוערת: יגאל וחגי עמיר יצביעו לבנט?

בדקה ה-90': הליכוד שלף את יגאל עמיר בקרב נגד בנט. מתוך תעמולת הבחירות של הליכוד,
בדקה ה-90': הליכוד שלף את יגאל עמיר בקרב נגד בנט/מתוך תעמולת הבחירות של הליכוד

בשאלה אחרת, המוצגת כשאלה אמריקאית, נשאלת השאלה: "מועמדי הבית היהודי מאמינים ש...", כשהתשובות המוצעות הן: לבטל את הוועדה לקידום מעמדה האישה בכנסת, להפריד בין בנים לבנות בבני עקיבא, שירת נשים זו תועבה, ואין ראוי שאישה תופיע בבתי המשפט. לאחר מכן, מסומנות כל התשובות כנכונות. עוד בתשדיר, נתקפת עמדתו של מס' 14 ברשימתו של בנט, ג'רמי גימפל, שלכאורה "איחל" שמסגד אל-אקצא יתפוצץ.

בשבוע שעבר פורסמה שיחה בפייסבוק בין אחיו של עמיר, חגי, לבין הגולש אריאל ויסמן, בו לכאורה המליץ הרוצח לבני משפחתו להצביע לבית היהודי. בהמשך חגי עמיר טען כי לא התכוון לדבריו, אולם בראיונות שהוענקו לרדיו למחרת אמרה אמו של יגאל עמיר, גאולה, כי הוא אכן תומך בבנט.

ממפלגת הליכוד-ביתנו נמסר בתגובה כי "הסרטון אינו על דעתן או מטעמן של רשימות הליכוד וישראל ביתנו, וברגע שנודע לנו על כך שהוא מוצג כביכול בשמנו, הוא הוסר מהרשת. אנו בודקים אילו גורמים עומדים מאחורי הסרטון ומה הייתה מטרתם בפרסומו".

מהבית היהודי נמסר בתגובה: "קמפיין הליכוד מכפיש את ציבור הכיפות הסרוגות התורם למדינה ואוהב אותה בכל נימי נפשו. חבל שדווקא נתניהו, שעבר לא פעם הכפשות מסוג זה, בחר לנהוג כך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully