וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לנתניהו מראש עיריית ירושלים: "תומך בך"

פנחס וולף

21.1.2013 / 15:00

ניר ברקת, שאינו איש ליכוד, אמר כי הוא מקווה לראות את נתניהו "ממשיך להגן על ירושלים" גם בקדנציה הבאה. ראש הממשלה הודה לו: "זו העיר שלי, שלנו. לעולם לא אחלק אותה"

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסייר היום (שני) במרכז מורשת מנחם בגין בירושלים, יחד עם השר משה כחלון - זכה לחיזוק מטעם ראש העירייה ניר ברקת, שהביע את תמיכתו ביו"ר הליכוד בבחירות.

"תודה לך ראש הממשלה. אתה וממשלתך חיזקתם את ירושלים באופן חסר תקדים והבאתם את ירושלים לצמיחה והצלחה. אני תומך בך, ויודע שאתה זה שתמשיך להוביל בגאון ותמשיך להגן על ירושלים המאוחדת מפני כל הלחצים הבינלאומיים. אני רוצה לראות אותך מוביל את ישראל גם בקדנציה הבאה", שיבח אותו ברקת. אף שראש העיר אינו חבר ליכוד, זו אינה הפעם הראשונה בה הוא מביע תמיכה בנתניהו.

כל הדיווחים, הפרשנויות והדעות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לעולם לא נחלק את ירושלים". ברקת, נתניהו וכחלון במרכז בגין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לדברים החמים של ברקת אמר נתניהו: "אנחנו מחויבים לשמירה על ירושלים. זו העיר שלי, זו העיר שלנו. אנחנו הודפים לחצים בינלאומיים, ולעולם לא נחלק אותה. אנחנו בונים בירושלים, ונמשיך לבנות בה ובכל מדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"כחלון הוא האיש הנכון במקום הנכון"

נתניהו גם התייחס במהלך הסיור למינוי השר כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל, אשר עורר סערה ואשר נטען כלפיו בשמאל כי הוא "מחטף פוליטי". "כחלון הוא האיש הנכון במקום הנכון. נוריד את מחירי הדירות כפי שעשינו בסלולר. כשמצביעים למפלגת שלטון גדולה, מצביעים עבור ירושלים מאוחדת, עבור כלכלה חזקה ועבור הכוח להוריד את מחירי הדירות", אמר. "אני פונה לכל אזרח ואזרחית - תחליטו האם אתם מצביעים עבור ישראל מפוצלת וחלשה, או עבור ישראל מאוחדת וחזקה. אין לי ספק שרבים יחליטו לחזור לליכוד - ישראל ביתנו, אין עוד מפלגת שלטון אחרת".

שר התקשורת והרווחה כחלון הודה אף הוא לראש הממשלה על הגיבוי ואמר כי בתיאום עם הממשלה בכוונתו לבצע את הרפורמות בקרקעות ובשוק הנדל"ן, כמו בסלולר. "נתאם הכול מול בנק ישראל והאוצר, נעשה זאת באחריות גדולה. זה דבר שניתן לעשות. התחלנו אותו כבר בקדנציה האחרונה ונמשיך בזה בממשלה הבאה, שאני מקווה שתהיה גדולה וחזקה, שלא תהיה נתונה לסחטנות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully