וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפסול את מס' 14 של בנט שקרא לפוצץ את אל אקצא"

יהושע בריינר

20.1.2013 / 9:18

לאחר חשיפת דברי ג'רמי גימפל מהבית היהודי, שטען כי אילו יפוצץ המסגד בהר הבית "זה יהיה מדהים", פנה יואל חסון מהתנועה לוועדת הבחירות לפסילתו: "רשימת בנט סהרורית"

יומיים לבחירות, וצדדיה המכוערים של המערכת הפוליטית נחשפים במלוא הדרם. ח"כ יואל חסון, ראש צוות התגובות של מפלגת התנועה, פנה היום (ראשון) לוועדת הבחירות כדי לפסול את המתמודד ג'רמי גימפל מהבית היהודי לאחר החשיפה כי "איחל" לפיצוץ מסגד אל-אקצא לפני כשנתיים.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

"כחבר ועדת הבחירות המרכזית ונציג התנועה, בכוונתי לפנות בבקשה לשופט אליקים רובינשטיין לפסול את מועמדותו של גימפל בעקבות דברי ההסתה הקוראים לפיצוץ הר הבית". חסון הוסיף כי הפנייה מסתמכת על סעיף 7א' לחוק יסוד: הכנסת, פיו לא יהיה אדם מועמד לבחירות לכנסת אם יש במעשיו הסתה לגזענות. "המסכה של ה'סטארט-אפיסט המגניב' נקרעה מעל פניו של בנט, הרשימה ההזויה והסהרורית שהוא לוקח איתו לכנסת שואפת להבעיר את המזרח התיכון ולהביא למלחמת עולם שלישית בחזיונות מטורפים של הקמת בית המקדש".

"חבל שהתנועה עושה שימוש בדברים שנאמרו בשיעור תנ"ך"

כפי שפורסם אתמול (שבת), גימפל, מספר 14 ברשימתו של נפתלי בנט, אמר לפני כשנתיים, בעת שהיה בכנסייה אוונגליסטית בארה"ב לנוכחים: "תארו לכם אם כיפת הזהב שבהר הבית הייתה מופצצת והיינו מניחים את אבן הפינה של בית המקדש בירושלים. אתם יכולים לתאר מה היה קורה? איש לא היה נשאר כאן, כולם היו רצים לישראל. זה יהיה מדהים".

מהבית היהודי נמסר אתמול בתגובה לאחר הודעת חסון כי יפנה לוועדת הבחירות כי "חבל שמפלגת התנועה עושה שימוש בדברים שנאמרו בשיעור תנ"ך כדי לנסות ולעצור את הקריסה של מפלגת לבני באמצעות שקרים. אם יש משהו הזוי, זו הקריאה של לבני לחלוקת ירושלים ולמדינה פלסטינית שתביא עלינו עוד ועוד טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully