וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתקשורת מקוננת

20.1.2013 / 8:10

הבחירות המנומנמות משהו פסחו על מפלגה אחת שלא נמה: התקשורת הישראלית. הברנז'ה העיתונאית אוהבת לבוא אלינו בטענות, אבל כושלת בהצבת מראה מול עצמה. צבא שלם של עיתונאים מכל הסוגים והמינים המאוחדים בדבר אחד: ממשלת נתניהו היוצאת היתה אסון, וממשלת נתניהו הבאה תהיה קטסטרופה. שום הישגים לא הושגו פה בארבע השנים האחרונות, והדבר הנורא מכל - התהליך המדיני נעצר. לא נחרבו יישובים יהודים ובאריאל הוכרזה אוניברסיטה.

אפשר להתייחס ל"אולפן שישי" האחרון כמדגם מייצג. לאחר שקראנו את "ידיעות" והשתכנענו שסוף העולם קרב בשבוע הבא, אם לא נתעשת ונבחר במפלגות ההתאבדות המדינית, ניבטו אלינו מערוץ 2 רינה מצליח, אודי סגל ואמנון אברמוביץ'. האחרון אמר דברים דומים למה שכתב קודם - נחשו היכן? - בינגו, ב"ידיעות": "תהיינה התוצאות אשר תהיינה, אנחנו אזרחי ישראל ומדינת ישראל, כבר הפסדנו את הבחירות".

במדינתו של אברמוביץ' ראש הממשלה האמיתי הוא ברק אובמה, ומנהיג הימין הוא משה לוינגר. אייטיז, אמרנו? וחכו חכו, מה יקרה לכם שבחרתם נתניהו. רינה מצליח קובעת שבקדנציה הנוכחית נתניהו לא עשה דבר, "רק שרד" ושצריך "להציל אותנו מהקטסטרופה שמולה אנחנו עומדים - קטסטרופה מדינית, ביטחונית וכלכלית". לשם מה צריך השמאל להכין תשדירי בחירות?

צאו והצביעו למחנה הנכון

אודי סגל קונן על התנפצות רעיון "חלוקת הארץ עם הפלסטינים". הוא גם קונן על כך ש"בניגוד לתחזיות" (של מי?), המתנחלים לא התאיידו אלא "עשו את מה שהם יודעים - חזרו והתחברו לעטיני השלטון". אין ערכים ואין אידיאולוגיה, רק עטינים של המסכנים, שסגל דואג להם, שהמתנחלים הנוראים מוצצים את לשדם. וכן הלאה וכן הלאה. ג'פרי גולדברג מגהק, והתקשורת מצטטת בהרחבה. אובמה אמר. שמעון פרס אמר. דיסקין אמר. לא השתכנעתם?

בוחרים יקרים, שבעי אוסלו וההתנתקות, אתם הנדהמים מול עזות המצח של תקשורתנים ופוליטיקאים לשווק סחורה משומשת ללא תכלית - אין לכם כמעט נציגים בתקשורת האלקטרונית; אתם המתפוצצים בכל ערב מול המונוליתיות הפוליטית הברורה במסווה של חדשות: צאו והצביעו למחנה הנכון. לפנינו שנים לא מעטות של שיקום הרוח הישראלית מרוחה הרעה של אוסלו ושל תעמולת חסידיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully