וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "אולי עוד שישה מנדטים מסתובבים בחוץ"

פנחס וולף

20.1.2013 / 0:02

יו"ר "יש עתיד" ציין עם פעילים את סיום קמפיין הבחירות של מפלגתו והמריץ אותם לפעול לכך שהיא תהיה השנייה בגודלה. גדעון סער תקף: "לפיד הוא חלק בלתי נפרד מגוש השמאל"

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

"מסתובבים בחוץ עוד 4-3 מנדטים, ואולי 7-6, והם יכולים להיות שלנו. כי זה אנשים שעוד לא דיברנו איתם". כך אמר אמש (שבת) יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד לפעילים. באירוע שנערך בתל-אביב לציון סוף קמפיין הבחירות של מפלגתו, ניסה לפיד להמריץ את הפעילים ואמר: "בסקר האחרון היינו המפלגה השלישית בגודלה. בואו נהיה המפלגה השניה בגודלה. בואו נביא את האנשים האלה".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

מסיבת סיום הקמפיין של מפלגת יש עתיד. אבי כהן
"גילינו שבוערת בנו אש". לפיד, אמש/אבי כהן

לדברי יו"ר "יש עתיד", "דברים גדולים קורים תמיד דווקא כשאנשים נתקלים בקשיים גדולים. אנחנו צריכים גיבורים כשהכל לא בסדר, כי כשהכל לא בסדר, גם רוב האנשים מפסיקים לפעול. הם יושבים בצד מיואשים ואומרים שהכל אבוד. אלא שאז נולדים הגיבורים שאומרים: 'אם הכל נדפק, אנחנו נתקן את זה'. אנחנו אלה שלא ניכנע. נשנה את המציאות במקום להיכנע לה. ובגלל זה אתם הגיבורים שלי".

עוד אמר לפיד לפעילי מפלגתו: "לא נכנעתם לרגע גם כשהסקרים ירדו, כי אתם יוצרים את המציאות. בעולם בו אנשים עושים ככל שביכולתם לברוח מאחריות, אתם לקחתם אחריות. לקחתם את גורלכם וגורל אחרים לידיכם. בעולם של ציניות שמכור לפוליטיקה של שנאה ופחד, החלטתם לקחת את הסיכון ולהאמין במשהו. צריך שלא תוותרו לעצמכם לרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אירוע סיום הקמפיין של מפלגת "יש עתיד". דרור עינב
"באנו לשנות". יעקב פרי ופעילים של "יש עתיד", אמש בתל אביב/דרור עינב

לפיד הוסיף: "כל קול חשוב. אל תוותרו על אף אחד. מה באנו לעשות? באנו לשנות. ומה קרה לנו? השתנינו. גילינו שאי אפשר להכריע אותנו, שאנחנו יודעים לשמור אחד על השני. גילינו שהמפלגות שמולנו אולי שם הרבה שנים, אבל זו נקודה לרעתן. הן באו לשרוד עוד קצת, לסדר עוד ג'וב. גילינו שבוערת בנו אש, כי החיים שלנו טובים יותר כשאנחנו מקדישים למטרה ראויה".

מנגד, שר החינוך ויו"ר מטה הבחירות של הליכוד-ביתנו, גדעון סער, תקף את לפיד. בכינוס שנערך אמש בחיפה אמר סער כי "לפיד זה שמאל, והוא חלק בלתי נפרד מגוש השמאל. עכשיו הוא רב עם יחימוביץ' ולבני על הקולות, אבל יום אחרי הבחירות הם יתאחדו בניסיון למנוע מהליכוד ונתניהו להקים ממשלה, כפי שניסו בפגישה המשולשת לפני כשבועיים. רק השבוע הוא הצטרף למקהלת הגינויים של השמאל על הבנייה בגוש עציון".


לקריאה נוספת:
ציפי לבני מסתערת על המצביעים בפעם הראשונה
העבודה פונה למתלבטות: "את יכולה לנצח את ביבי"
ליברמן: הסקרים לא משקפים, נזכה ב-40 מנדטים

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully