וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לאיש מוסד וגנב במרמה מאות אלפים

19.1.2013 / 3:49

בן 40 מרעננה נעצר בחשד שהציג עצמו כמקורב לראש השב"כ וקשר עסקאות עם בעל חברה לייעוץ ביטחוני שהתבקש לשלם לו עבור הוצאות, בהן מלונות פאר למומחי ביטחון מחו"ל

תושב רעננה חשוד כי התחזה לאיש מוסד כדי לגבות מאות אלפי שקלים מבעל חברה לייעוץ ביטחוני בישראל. החשוד, בן 40, נעצר השבוע לחקירה ושלשום הובא להארכת מעצרו. בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו אתמול (שישי) עד ליום שני הקרוב, לאחר שביום רביעי הוא נעצר והתמוטט בהארכת המעצר הראשונה שנערכה לו ביום חמישי.

על פי החשד, האיש יצר קשר עם בעל חברת יעוץ ביטחוני והתחזה לאיש מוסד המקורב לראש השב"כ, יורם כהן. בעקבות התחזותו, סגרו השניים מספר עסקאות שבגללן הצליח החשוד לקבל מידי בעל החברה כספים. בין השאר, הוא חשוד ששלח לבעל החברה מסרונים בשם ראש השב"כ המאשרים את העסקאות ואת הוצאות הכספים. לאחר מספר פעמים בהן, על פי החשד, התבקש בעל החברה להוציא כספים עבור שיכון במלונות של אנשי ביטחון מחו"ל הוא החל לחשוד שנפל בתרגיל עוקץ וניגש להתלונן במשטרה. בין השאר, הוא התבקש לממן מלונות פאר, נסיעות ברכבי יוקרה וארוחות במסעדות יוקרתיות.

במהלך הדיון בהארכת מעצרו, עלה כי החשוד מכחיש את המיוחס לו והוא לא משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. בין השאר, החשוד מסרב למסור את הסיסמה לטלפון הנייד שלו ועד כה מתקשים החוקרים לאתר את המסרונים שנשלחו בשם ראש השב"כ. עוד עלה בדיון כי יש מתלונן נוסף שעל פי החשד נעקץ גם הוא. שני המתלוננים לא קשורים אחד לשני. המשטרה חושדת כי האיש התחזה לאיש מוסד בכיר שפרש אשר עובד עם המוסד והשב"כ בפרויקטים ביטחוניים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully