וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בבית שאן: סייעת בגן סטרה לילד בן חמש

קובי דוד

17.1.2013 / 19:24

הילד, שלא יודע להסביר מדוע קיבל סטירה, יושב כבר שבוע בבית ומסרב לחזור לגן בעקבות האירוע האלים. האם הגישה תלונה במשטרה; דרישתה להעביר את בנה לגן אחר סורבה בינתיים

כבר למעלה משבוע ימים שרועי (שם בדוי) בן החמש יושב בביתו ולא מגיע לגן העירוני, בו הוא מתחנך בשנתיים האחרונות. היעדרותו נובעת מחשד להתנהגות אלימה כלפיו מצד סייעת הגן. לטענת אמו, הסייעת סטרה לו במהלך יום לימודים שגרתי בגן.

"הילד הגיע אליי נסער בתום יום הלימודים", שחזרה אמו, תושבת העיר, בית שאן את המקרה שאירע לפני כשבוע. "לא הבנתי מה קרה לו. עד שלבסוף הצלחתי לשכנע אותו לדבר. הוא אמר לי: 'הסייעת החטיפה לי סטירה, אני לא יודע למה'".

האם החליטה לא לעבור על האירוע לסדר היום, ומיהרה להגיש תלונה בתחנת משטרת בית שאן בחשד שהסייעת תקפה את בנה בן החמש. "מאז המקרה הוא יושב בבית ואני יחד איתו. הוא לא מוכן לחזור לגן לאחר מה שאירע. ביקשתי מהרשות המקומית להעביר אותו לגן אחר, אבל הם מסרבים לשתף פעולה".

"במחלקת החינוך נערך בירור ראשוני עם הגננת הממונה על הסייעת והיא חיזקה את גרסתה של הסייעת", סיפר לוואלה! חדשות גורם המעורב בפרטים. "היא לא ציינה שום ממצא המחזק את טענת האם". יו"ר ועד ההורים בגן בחרה שלא למסור פרטים על המקרה.

בעיריית בית שאן מסרו בתגובה. "מרגע שהוגשה תלונה למשטרה אנו מנועים מפעולה בנדון. אנו נפעל מייד לאחר שיוגשו לנו ממצאי החקירה". מתחנת משטרת בית שאן נמסר כי "נפתחה חקירה בשיתוף עם גורמי הרווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully