וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד נגד תמונת בנט ונתניהו: "גניבת דעת"

יהושע בריינר

17.1.2013 / 18:00

מפלגת השלטון הגישה עתירה בהולה לוועדת הבחירות בדרישה להסיר מודעות של הבית היהודי, שבהן מופיעה תמונה של רה"מ לצד בנט. "מטרת המודעות היא לטעת בתודעה מסר שקרי ומטעה"

הליכוד ביתנו נגד הבית היהודי, סיבוב נוסף: מפלגת השלטון הגישה הערב (חמישי) עתירה בהולה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה להורות על הסרת מודעות של רשימת הבית היהודי. על גבי המודעות מופיעה תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לצד תמונה של נפתלי בנט, ואליהן צמוד הכיתוב "חזקים ביחד, בוחרים בנט".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המודעה החדשה של הבית היהודי/מערכת וואלה, צילום מסך

הליכוד ביתנו תוקף בחריפות את הבית היהודי במסגרת העתירה. נטען בה, כי "מטרת המודעות היא אחת: לגנוב את דעתם של הבוחרים מגוש הימין, להטעות אותם ולטעת בתודעתם באמצעות מניפולציה בלתי-הוגנת ואסורה מסר שקרי ומטעה, לפיו ראש הממשלה אומר לבוחרים כי יש לנו מספיק קולות וניצחוננו מובטח וכי הוא מבקש מהם להצביע לבנט".

עוד נאמר בעתירה כי כלל לא בטוח שהבית היהודי יהיה חלק מהקואליציה הבאה. "המודעה מנסה להעביר מסר מוטעה לפיו קיים הסכם קואליציוני בין נתניהו לבנט שיכלול את הבית היהודי בקואליציה שתרכיב את הממשלה הבאה, הסכם או הבנה שמעולם לא היו", טוענת מפלגת השלטון. המפלגה דורשת להורות עוד היום על הסרת המודעות ולמנוע את פרסומן בעיתוני סוף השבוע.

הבית היהודי: אין כל סיבה לחשוש

אין זו הפעם הראשונה שבה בליכוד טורחים להעביר מסר, לפיו בנט לא בהכרח יהיה שותף בממשלה הבאה. לאחר שיו"ר הבית היהודי אמר כי לא יהיה מוכן לפנות יהודים מבתיהם, אמר ראש הממשלה בראיונות לתקשורת כי "בממשלה שלי לא יהיו סרבנים". מנגד, בנט עצמו הצהיר לא אחת כי יתמוך בנתניהו וימליץ עליו בפני הנשיא נשיא. זאת נוסף על הסכם עודפים שקיים הקיים בין שתי המפלגות.

ממטה הבית היהודי נמסר בתגובה לעתירה של הליכוד, כי "אנו נהיה חזקים ביחד עם ראש הממשלה לאחר הבחירות למען פתרון סוגיות חברתיות וחיזוק כוח ההרתעה של ישראל. אין כל סיבה לחשוש".

לקריאה נוספת:
בנט באולפן וואלה!: בליכוד השתגעו, הפכו אותנו לאויב
סקר וואלה!: 15 מנדטים לבית היהודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully