וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בירושלים: בעל פאב נמצא דקור למוות בדירתו

16.1.2013 / 15:33

חשד לרצח שלישי ביממה: גופת האיש, בשנות ה-40 לחייו, נמצאה בדירה סמוכה לפאב, ועליה סימני דקירה בפלג הגוף העליון. "ייתכן ומדובר בנסיון שוד שהסתבך, ממש עם פתיחת המקום"

צילום: מור שאולי, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לרצח בירושלים: אלכסנדר גורביץ', בעל הפאב "אסגרו" במרכז הבירה נמצא אחר הצהריים (רביעי) כשהוא דקור בפלג גופו העליון ובירך. שותפו של גורביץ' מצא אותו מוטל בדירת מגורים ברחוב שלומציון המלכה בעיר כשהוא במצב אנוש. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי, בשנות ה-40 לחייו, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. המשטרה עיכבה לחקירה את הבעלים השני של הפאב.

שלומי כץ, חובש מתנדב באיחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר כי "הגעתי למקום דקות ספורות לאחר הגעת השוטרים. מדובר באדם ששכב באמצע שלולית דם גדולה, שחלקה כבר התייבשה. להערכתי הוא מת מספר שעות לפני כן. לא היה לנו איך לעזור לו". בעל חנות ברחוב הוסיף כי "יתכן שמדובר בשוד שהסתבך. בשעה הזו הם פותחים את הפאב ומגיעים עם סכומי כסף גדולים כהכנה ל-Happy Hour. יתכן שהיה מי שידע על זה וחיכה לו".

חשד לרצח כפול בי-ם: גופות בני זוג נמצאו בדירתם. גדעון צנטנר
צוותי מד"א העניקו לו טיפול ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו זמן קצר לאחר מכן/גדעון צנטנר

נסים, בעל הדוכן הסמוך "סביח ללא תסביך" שמכיר את הנרצח סיפר לוואלה! חדשות כי "הוא בחור טוב שקט. הוא כבר פה שלוש-ארבע שנים. היה פורט אצלי כסף. הפתיע אותי מאוד הסיפור הזה. לא ידעתי על חובות או איומים שהוא נתון בהם. זה נחת עלינו כרעם ביום בהיר". נסים סיפר כי הנרצח גר לא רחוק ולו שני ילדים - בן ובת שבאים לבקר אותו לסירוגין. "הוא הבעלים ולאחרונה לפני כמה חודשים הביא שותף ארמני. הם היו חברים טובים וחא היו מסוכסכים".

מוקדם יותר נמצאה גופתה של אישה בת 43 בביתה באילת. בעלה, החשוד בהריגה אשתו, הודה בחקירתו כי היכה את האישה, במהלך עימות שהתפתח בין השניים - ובכך גרם למותה. לדבריו, הרקע לסכסוך הוא אי-שביעות רצונו מטיפולה במשק הבית בשנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הבוקר - אזרח אריתראה הכה את אשתו

בידי המשטרה אין מידע לגבי אירועי אלימות קודמים בין בני הזוג. לשניים אין ילדים. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באילת, כשבמקביל נשלחה גופת אשתו לנתיחה ובירור נסיבות המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

הבוקר הודה אזרח זר מאריתראה כי היכה את אשתו, בת 30, עם כוס זכוכית לאחר שבין השניים התפתח ויכוח, וכפי הנראה מעוצמת המכה סבלה אשתו מדימום מסיבי בראשה ומתה תוך דקות ספורות. עוד עולה מחקירת האירוע, כי שני ילדי הזוג היו בבית בפתח תקוה עת העימות בין הוריהם, וכי לאחר שראה הבעל את כמות הדם שניגרת מראשה של אשתו - העביר את גופתה לדירה אחרת בה מתגוררים אזרחים זרים.

לקריאה נוספת
תושב אילת הודה בהריגת אשתו: ”לא דאגה למשק הבית”
חשד: אריתראי הכה למוות את אשתו ”לעיני הילדים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully