וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה בצפת: "המורה היכה את תלמידיו בחזרה"

קובי דוד

16.1.2013 / 11:59

חקירת האירוע בבית ספר בעיר מעלה כי גם על גוף התלמידים שחשודים בתקיפה נמצאו סימני אלימות, וכי במהלך משחק נחבלו שני הצדדים. ראש העיר: "המקרה יצא מפרופורציות"

חקירת תקיפת המורה בידי שניים מתלמידיו אתמול (שלישי) בבית ספר בצפת הולכת ומסתעפת, לאחר שהשניים נחקרו בידי חוקרי הנוער בתחנה. במשטרה סבורים כי גם למורה, בן 36, ישנו חלק בעימות וכי מדובר בתקיפה הדדית, שכן על גופם של התלמידים נמצאו סימני אלימות. לבית הספר הגיעו הבוקר חוקרים שהחלו בגביית עדות מצד מורים ותלמידים במוסד, וכן פקחים של משרד החינוך יחד עם גורמים ברשות המקומית.

"הסיפור יצא מפרופורציות", אמר לוואלה! חדשות גורם שמעורב בפרטים, "מדובר בשני תלמידים טובים שבסך הכל שיחקו עם המורה. אני בטוח שאת המשחק הזה כבר לא ישחקו שוב בין כתלי בית הספר", אמר בהתייחסו ל"קרב תרנגולים" - משחק דחיפות שבו השתתף המורה עם שני התלמידים. המורה עצמו נמצא במצב טוב. "לאחר ביקור הרופאים יוחלט על פי מצבו הם לשחררו", נמסר מבית החולים זיו בצפת.

תלמידים באשקלון חוזרים ללימודים אחרי שבוע של מלחמה. שי מכלוף
מסתמנת תקיפה הדדית בה היה מעורב גם המורה/שי מכלוף

מקורבים להורי אחד התלמידים, שנעצר אתמול בחשד לתקיפה ונשלח למעצר, סיפרו כי "ההורים כואבים וכועסים על המקרה". לדבריהם, "מדובר בילד טוב ללא עבר פלילי וללא בעיות התנהגות. הוא הסביר שהמשחק יצא מכלל שליטה, אך שום דבר לא נעשה בכוונה". הם הוסיפו כי התלמיד ניסה להגן על עצמו במהלך התקרית: "הם חטפו והחטיפו ללא כוונה ליצור מעשה אלים כזה או אחר, חבל מאוד שמקרה כזה מכתים את התלמידים".

"תקיפת המורה בהוד השרון הוציאה את המקרה מפרופורציות"

"שלושה תלמידים עוכבו לחקירה, ואחד מהם שוחרר לאחר שמסר עדות. השניים האחרים נשלחו למעצר בית בן חמישה ימים, ונאסר עליהם ליצור קשר עם שאר התלמידים", סיפר מפקד תחנת משטרת צפת, סגן-ניצב עופר קנטרוביץ'. "ככל שמתבהרת התמונה, עולה כי מדובר בתקיפה הדדית של המורה יחד עם שני התלמידים המעורבים. בהמשך היום יוזמן המורה לגביית עדות", הוסיף.

ראש עירית צפת, אילן שוחט, מסר בתגובה: "אנחנו מגנים בתוקף כל מקרה אלימות. במהלך הבדיקה התברר כי כל המקרה החל כשהמשחק גלש למגע פיזי וכלל דחיפות, אז נחצו קווים אדומים. אנו לא מקלים ראש בנושא". "לצערנו הרב", המשיך, "המקרה שאירע בהוד השרון הוציא את המקרה הזה מכלל פרופורציות. חשוב לציין כי לא הייתה כוונת תחילה לתקוף אף אחד, מדובר בבית ספר מוביל ומקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully