וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה בהצבעה 4: מלקקים גזירות כלכליות

15.1.2013 / 8:01

בלוג תעמולת הבחירות קצת נעלב מהיחס של תשדירי מפלגת כלכלה לצופה הישראלי המצוי. ובינתיים בליכוד ביתנו, נזכרו סוף סוף לשלוף את ליברמן. רק אל תחייך, זה מפחיד ילדים

כלכלה: איך קוראים לזה? אה, הומור

שלום וברוכים הבאים ל"טיהי: מבוא לחוכמולגים מתחילים". היום נלמד כיצד להעביר מסרים רציניים באופן שאנשים מסוימים מכנים אותו "הומור". נניח שאתם רוצים להעביר את המסר המורכב - "הממשלה לוקחת לנו כסף". אויש, אנחנו כבר רואים את הצופים המטומטמים בוהים בנו בבלבול... "מי לוקח לנו מה? קשה לי כל כך להבין את המסר המורכב הזה בלי שיהיו בו ציצים!". פיגורים חמודים שלנו, מיד נסביר לכם הכול באמצעות, חה חה, אתם לא תאמינו אבל.... באמצעות סקס! התעלפתם? טוב, כנראה זה מפני שאנחנו כל כך חצופים ושובבים וחוצי גבולות. מדברים בגובה העיניים כדי שתבינו את הדיבור הגבוה שלנו על "מסים" ו"דלק" , ומשתמשים ב- מה זה היה? "הומור", להעברת המסר.

אז הנה בחורה. בתשדיר הקודם היא התפשטה, אבל הפעם התחכמנו קצת יותר: הנה עומד לו גבר מכובד, בחליפה ועניבה, ומחזיק בידו "ארטיק"... וכשאנחנו אומרים "ארטיק" אנחנו מתכוונים ל"פין", כן? זה כאילו הקטע המתוחכם. אז עומד לו הגבר המכובד עם ה"פין" השחום והמטפטף ביד, ואז פתאום מגיעה הבחורה - אתם יושבים? - ומתחילה ללקק אותו! כמו בסרטים האלה, נו, איך קוראים להם, "פורנולוגיה"... איך הפתענו אתכם, הא? חשבתם שנגיד "הממשלה לוקחת לנו כסף" בצורה משעממת ומסובכת, עם מילים גבוהות כמו "דיור" ו"לכאורה", אבל הנה העברנו אותה בצורה שובבה ומצחיקה, והעיקר - מאוד פשוטה: הגבר הוא "הציבור הישראלי", והוא מחזיק את ה"ארטיק", שהוא כמו "פין", אבל הוא בעצם "התקציב", כלומר... אה, בכל אופן, הבחורה היא "הממשלה", ש"מלקקת" את ה"גזירות הכלכליות", לא, זה לא נשמע נכון, היא... אה... הי, תראו, ציצי!

עצה ידידותית: אז את מה מייצג הטילון בתשדיר? את תקציב הטילים בביטחון?

הליכוד ביתנו: זה מיינסטרים פה

"לפני שאתם מצביעים", רועם חקיין הרפי-גינת של תשדירי הליכודנו, "תבדקו למי אתם מצביעים!". ובנושא אחר לגמרי, הנה אביגדור ליברמן. החבאנו אותו עד עכשיו בתשדירים כי ביבי יותר חתיך ממנו וכי, ובכן, הוא קריפי לאללה. ובכל זאת, לא נעים, הרי איחדנו מפלגות וכל זה, ועלה לנו 400 שקל לשלוח לו עוגה שכתוב עליה "משתתפים בצערך על כתב האישום :)". אז ניתן לו לדבר קצת על ערכי המפלגה ומטרותיה, רק למען השם, בלי דיבורים על נאמנות ועל ערבים ועוד דברים שמוציאים אותך נאצי ב"ארץ נהדרת", זה מיינסטרים פה. תגיד שמטרות המפלגה הן צדק, ידידות, חיבור לטבע ולרקוד כאילו אף אחד לא רואה אותך. ואל תחייך, זה מפחיד ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אז ליברמן מופיע סוף סוף בתשדירים, ומכריז שלמפלגתו היו מאז ומתמיד שלוש משימות, עליהן הוא דיבר באופן ברור: שיוויון בנטל, דיור בר השגה ושינוי שיטת הממשל. אה, ברור, זה הדבר הראשון שעולה לנו לראש כשאומרים "ישראל ביתנו", זה וטבע.

עצה ידידותית: ללוגו העוצמתי שבו המילים "הליכוד" ו"ישראל ביתנו" מתנגשות בצליל מתכתי והבזק של ברק, אפשר להוסיף את הסמל של הפאוור ריינג'רס.

הרשלה בשירות רע"ם-תע"ל

רע"ם-תע"ל עדיין לא מתרגמים את התשדירים שלהם לעברית, שזה מעצבן אבל מגיע לנו. ובכל זאת, אנחנו שוב נאלצים לנחש מה הולך שם ומה הם אומרים בערבית, לפי מראה עינינו בלבד, ולהלן הניחוש: האיש בתשדיר הוא הרשלה, והוא נכנס למכוניתו כדי לנסוע אל העיר אוסטרופולי ולהביא לאשתו קילו קמח. בדרך הוא מקליד בג'י.פי.אס "אוסטרופולי", ותוך כדי מעשיו ממלמל "קילו קמח, קילו קמח....". מגיע הרשלה אל העיר, והנה אזל הקמח. פנה הרשלה אל המצלמה ואמר: "הכול מידי הקדוש ברוך הוא". הצביעו עם!

עצה ידידותית: לא חשוב, הסתדרנו בלי תרגום.

פינת המפלגה המוזרה שהיא לא המפלגה של אמנון יצחק:

קבלו את מפלגת "כולנו חברים", עם האותיות החמודות "פץ!". אי אפשר שלא לאהוב אותם, עם הזיקוקים והריקודים והבחור הזה ששר ברקע "צדיק יסוד עולם, בונה את המשכן, לה לה לה לה לשבת ולקום". בעיקר הלב יוצא לקשיש החביב שלא ברור מי הוא אמור להיות, אשר טוען בלהט ש"המומבה בללליו אלויו יבאנו לבלולו ממבואי לבללולו ונזכה לגאולה". אמן ואמן!

בקטנה

הציטוט הקליט: "גדול אלוהי הכסף מאלוהים היושב במרומים!". ירון ידען ממפלגת אור מרביץ בנו חוכמה.

הציטוט שיכול היה להיות קליט: "שאול מופז: חזק בביטחון, עדין לידיים".

הגילוי המרעיש: אחינועם ניני תומכת בציפי לבני. חבר'ה, המשחק נגמר, אפשר להתקפל!

החיקוי העלוב: החיקוי של ביבי בתשדיר האנימציה ההיתולי של מפלגת בל"ד. לא נעים לבאס, אבל הוא נשמע יותר כמו אסי כהן בחיקוי של ערבי.

פוסטים קודמים בבלוג:
3: רגע, מה רציצי להגיד?
2: הג'ינגל הכי קליט מאז המקרנה
1: בינינו, תחשבו פעמיים לפני שאתם מזמינים כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully