וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה בהפתעה: יחימוביץ' הופיעה מול הקהל ב"סנטר"

טל שלו

14.1.2013 / 21:08

העבודה הוסיפה עוד גימיק קמפיין, כשתוך עשר דקות הרימה המפלגה כנס בחירות בקניון התל אביבי, ללא ידיעתם המוקדמת של העוברים ושבים. צפו בתגובות מקהל הקונים המופתע

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

שוק מחנה יהודה אאוט, דיזנגוף סנטר אין: מפלגת העבודה שולפת עוד גימיק כחלק מהיערכות המפלגה לשבוע האחרון של הקמפיין, והיום (שני) סיפקה לכל מי שציפה לאחר צהריים של קניות בקניון בתל אביב - כנס בחירות בהפתעה. עשרות פעילים של העבודה השתלטו על הרחבה המרכזית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, זרקו קונפטי, פרשו שלטים, והכינו את באי הקניון לאירוע "פופ אפ" - כנס בחירות שהוקם תוך עשר דקות בלבד, עד הגעת יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ', שנאמה במרכז האירוע אל מול עיני המבקרים בקניון, שלא קיבלו כל הודעה מוקדמת בנושא.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בשעה 16:50 התייצבו עשרות פעילי מטה של העבודה בדיזנגוף סנטר, ותוך עשר דקות הרימו כנס בחירות כהלכתו - כולל הצבת תפאורה, מערכת סאונד ובמה במקום ציבורי. המועמדת סתיו שפיר פתחה את האירוע, ומיד אחריה הגיעה יחימוביץ' עם מניפסט סוציאל דמוקרטי, ביקורת על הגירעון של ממשלת נתניהו, וקריאה חזקה לציבור לבוא ולהצביע. בעבודה הגדירו את מטרת האירוע כהעלאת מודעות בקרב המצביעים הפוטנציאלים וכאמצעי לעורר את השטח כחלק מקמפיין הישורת האחרונה של המפלגה, שמטרתו להביא כ-25 מנדטים. "מכל ההורים והילדים אנחנו מבקשים להמשיך במה שאתם עושים, תמשיכו לשבת, אבל קחו כמה דקות לאסיפת בחירות שונה לגמרי", אמרה יחימוביץ' לקהל התל אביבי. היא הפצירה בנוכחים לממש את זכותם האזרחית, והזהירה מפני הצבעה למפלגות "אופנה". "כל מי שחושב לא להצביע, כל מי שחושב לבזבז את הקול שלו על מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה, כל מי שמתכוון להצביע למפלגות אופנה שכבר זוחלות לממשלת נתניהו - אל תוותרו, אפשר להחליף את השלטון".

היא תקפה את הגזרות הכלכליות הצפוי להטיל נתניהו בשל הקיצוץ בתקציב 2013, "לא תמיד את החשבון צריך לשלם מעמד הביניים והעניים, יש מקומות אחרים שבהם אף פעם לא נוגעים ושם מחלקים פטורים והטבות. לכימיקלים לישראל, שהרוויחה שישה מיליארד בשנה שעברה ולקחו להם ארבעה אחוז תמלוגים, בעת שמכם לקחו מס גבוה ויכולתם לחלום בחלומות הלילה על אחוזים כאלה". ראשת העבודה גם קראה לנשים להצביע לה: "כל הנשים פה שמסתובבות בסנטר - אנחנו הרוב. נשים הן הרוב בישראל והכלכלה הזאת מזיקה לנו יותר מלכל אחד אחר. נשים יכולות להכריע איך יסתיימו הבחירות האלה".

לא כל העוברים ושבים הסכימו עם עמדותיה של יחימוביץ', אך בהחלט הופתעו מההתפרצות הספונטנית לכאורה שקטעה את שגרת החיים והקניות בקניון למשך כרבע שעה. לדברי הילה פוליק, בת 20 העובדת בדוכן סמוך לאירוע, "היה מפתיע, אירוע מגניב. אני גם ככה בעדה אז זה לא גרם לי לשנות את דעתי". פרץ אלוש, בן 82 מנתניה, אינו נמנה על תומכיה של יחימוביץ', אך ציין כי גם הוא הופתע. "היה אירוע נחמד. אני אמנם תומך ליכוד אבל היא סימפטית. פעם היו מגדפים, היו מקללים ומעליבים, היא לא מקללת את נתניהו אלא רק אומרת מה היא מתכננת ולכן אני מכבד אותה. היא מאה אחוז ואני מאחל לה שתצליח". לעומתם, מאיר מתל אביב לא הביע אהדה רבה לדבריה של מנהיגת העבודה. "היא דיברה על אנשים שעובדים מהבוקר עד הלילה. אני רואה כאן אנשים שקונים ומבלים. היא פונה לאנשים שרוצים לבזבז עוד ועוד כסף. לאנשי המעמד הבינוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully