וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס דורשת להשעות את שטרסלר על אמירת ה"נאצי"

ניר יהב

14.1.2013 / 20:01

המפלגה שלחה מכתב זועם לבכירי ערוץ 2 ולנשיאת מועצת העיתונות דליה דורנר בו דרשה להשעות את הפרשן הכלכלי משידור עד אשר יתנצל על שכינה את קמפיין הגיור של ש"ס "נאצי"

פרסום ראשון: במפלגת ש"ס רתחו מכעס על דברי הפרשן הכלכלי של ערוץ 2 נחמיה שטרסלר, במהדורת החדשות ביום שישי האחרון, לפיהם קמפיין הגיור של ש"ס הוא "נאצי" - ובתגובה שלחו הערב (שני) מכתב זועם למנכ"ל ערוץ 2 אבי וייס, ליו"ר חברת חדשות ערוץ 2, ולנשיאת מועצת העיתונות דליה דורנר, בדרישה להשעותו משידור עד שיתנצל בצורה ברורה בפני ש"ס. "אירוע זה חוצה כל קו אדום מתקבל על הדעת ואינו מאפשר הבלגה או העלמת עין", נכתב.

"ביקורת מותר וצריך שתיאמר, אולם ישנן התבטאויות שהדעת אינה סובלת ושיש להוקיע אותן ולהתנער מהן באופן נחרץ ומיידי", נכתב במכתב החתום על ידי היועץ המשפטי של ש"ס, עו"ד נדב עשהאל. "יש אמירות שאסור שיהיה להם מקום בשיח הציבורי בישראל, והבולטת שבהן היא זו בה עשה שטרסלר וכל נגזרותיה וכיוצא בזה טרמינולוגיות הקשורות בשואה. לא כל דבר שטנה מותר ל'פובליציסט' לומר במסגרת הטפותיו מעל גבי מסך השידור הציבורי".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! חדשות 2013

נחמיה שטרסלר באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
"לא כל דבר שטנה מותר ל'פובליציסט'". שטרסלר/נמרוד סונדרס

עוד נכתב: "הדברים חמורים במיוחד משום שהם לא נאמרו בלהט הוויכוח אלא תוכננו מראש ונאצרו בקור רוח ובכוונת מכוון. פגיעת הדברים קשה עוד יותר בשל אחוזי הצפייה הגבוהים להם זוכה התכנית ומשום שלא ניתנה לנו האפשרות אף להגיב לאמירות ולגנותן באשר התכנית משודרת בערב שבת. אנו דורשים מחברת החדשות של ערוץ 2 להשעות לאלתר את שטרסלר מההופעות על המרקע עד אשר לא תישמע מפיו התנצלות ברורה".

באולפן שישי האחרון הגדיר שטרסלר את תשדיר הבחירות של ש"ס, "כוכבית גיור", כתשדיר "נאצי", והוסיף: "זה כמו להציג ארי לעומת יהודי. תארו לעצמכם את 1933 במדינה אחרת, שם מוצג יהודי שעובד על ארית ומוצג כסכנה". שטרסלר אמר עוד כי "הביאו את אריה דרעי כדי להוציא פעם בארבע שנים את השד העדתי מהבקבוק. אחרי הבחירות הוא יכניס אותו חזרה לבקבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully